Arabisktalande Kundservicemedarbetare till Norrköping eller Sundsvall

Arabisktalande Kundservicemedarbetare till Norrköping eller Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Är Du orädd, brinner för service och kvalité och trivs med att vara kundens problemlösare? Då har Du hittat rätt!
Dynava söker Kundservicemedarbetare till något av våra kontor i Sundsvall eller Norrköping.
Dynava erbjuder företag outsourcad kundservice. Hos oss på Dynava får Du möjlighet att utmana dig själv genom att arbeta både med inkommande och utgående kundservice. Kunskaper i arabiska efterfrågas allt oftare vilket vi nu vill möta upp.
Krav:
För denna tjänst ställer vi krav på att kunna kommunicera på arabiska, svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi söker dig som:
Har förmåga att kommunicera väl i både tal och skrift på alla tre språken. Du behöver ha drivet att leda din egen utveckling och modet att ta egna initiativ när det behövs. Du är lyhörd och har förmågan att överträffa kundens förväntningar. Ansvarskänsla och nyfikenhet att lära nytt är viktiga egenskaper där Du söker fram och filtrerar relevant information.
Vad hoppas vi av dig?
Det viktigaste i en kundrådgivares arbete är en serviceanda, en positiv attityd och en önskan att lära sig nytt. Arbetet är snabbt och intensivt, så vi hoppas att Du har bra stresstålighet med kunden i fokus i alla lägen.
Förmågor:
behålla fokus från första till sista kund
hög närvaro och ser det som en självklarhet att hålla tider
gillar att jobba mot uppsatta mål och har ett driv att utvecklas och förbättras
kvalitétsmedvetenhet
goda kunskaper i arabiska svenska och engelska i både tal och skrift



Dynava som företag:
Vill Du vara en del av vårt härliga gäng och lockas av att hjälpa kunder snabbt och effektivt, då har vi jobbet för dig. Vi blandar en mängd olika uppdrag så att vardagen inte blir tråkig.
Vi ger dig en grundutbildning i kundservice och i våra system för att Du ska känna dig trygg och få en bra start. Du kommer att möta ett coachande och närvarande ledarskap med kontinuerlig kompetensutveckling för att behålla och utveckla din kompetens över tid.
Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö med respekt och tillit till varandra.
Du kan känna dig trygg i att människors olikheter, oavsett etnisk tillhörighet, religion, sexuell läggning och ålder, är av underordnad betydelse.
Som kundserviceagent hos Dynava tillhandahåller Du kundservice i flera kanaler och hanterar olika kundserviceuppdrag. I ditt arbete möter Du många kunder via telefon, men vi betjänar även kunder via andra kanaler som chatt, e-post och social media. Därför är det viktigt att kunna föra kunddialog i både tal och skrift på båda språken.
Som kundserviceagent hanterar Du olika tjänster för företag inom olika branscher. Det kan röra sig om mottagande av beställningar, produktfrågor eller allmän kundrådgivning.
Hur är det att jobba på Dynava?
Du kommer till en arbetsgemenskap där vi hjälper varandra men även har roligt tillsammans. Vad innebär det i praktiken? Ta en titt på atmosfären på Dynavas sociala mediekanaler på Instagram och Facebook.
Arbetstider och längd kan variera. Vi har dygnet runt verksamhet vilket förutsätter arbeta kvällar, helger och tidiga mornar. Trots de olika arbetstiderna strävar vi efter att göra det så enkelt som möjligt att förena arbete och annat liv genom att möjliggöra tex ”kompisbyten”.
Du börjar hos oss genom att en grundutbildning där vi går igenom servicekoncept, kunddialog och system. Utbildningen är till stor del självstudier som varvas med delprov och gruppgenomgångar med hjälp av mentorer för uppdraget. På så sätt får Du en individuellt anpassad utbildning samtidigt som Du alltid har möjlighet att be om hjälp så Du inte behöver oroa dig för misstag. Du upprätthåller din kompetens genom olika utbildningar.
Vad mer finns i beredskap?
Dynava är en del av Eniro-koncernen och har produktionskontor i Sundsvall och Norrköping. Alla anställda oavsett anställningsform omfattas av vårt kollektivavtal. Vi erbjuder dig måltidssubventioner, friskvårdspeng och läkarvård för att nämna några.
Vi erbjuder dig provanställning från ca 80% och uppåt.
Du får ditt schema med 3 veckors löpande framförhållning och omfattas av kollektivavtal, med förmåner som friskvårdsbidrag, frukt och kaffe/te.
Instruktioner för sökning
Dynava ser det som meriterande om Du har erfarenhet av att arbeta inom Kundtjänst eller kontaktcenter alternativt annat serviceyrke, men det är inget krav.
Meriterande språk finska, danska och norska.
Om Du har frågor är Du välkommen att kontakta Jill Bergenheim 070-564 81 22.
Vi behandlar ansökningar löpande, så vänta inte sök redan idag. Vi hoppas att höra från dig snart!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dynava AB
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Postadress

Nybrogatan 14
SUNDSVALL, 85231

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024