OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RTFL - Rätt Till Fullvärdigt Liv är en familj av omsorgsföretag med mångkulturell inriktning. Vi har bedrivit personlig assistans sedan 2001 och hemtjänst sedan 2010. Vi har 300 anställda varav ca 100 är inom hemtjänst. Vi fyller en viktig funktion för grupper i behov av olika former av stöd i vardagen. Vi anser att människan är viktigare än systemet och att alla förtjänar ett fullvärdigt liv oavsett bakgrund eller förkunskaper.
Beskrivning av arbetsuppgifter: Dina arbetsuppgifter kommer bestå att ha kontakt med våra kunder och anställda ute i verksamheten, stödja omsorgsprocesserna och hantera den dagliga dokumentationen.
Genomföra brukaruppföljning per telefon och hembesök
Hantering av anställdas tidrapporter och bistå ekonomiavdelningen med avvikelser och anteckningar kring beställning och tidrapporteringssystem
Kontrollera och kvalitetssäkra dokumentationen, genomförandeplaner och akter.
Uppdatera ledningen med aktuella kursutbud för anställda inom hemtjänsten. Samt boka relevanta och viktiga kurser för anställda.
Medarbetarsamtal med hemtjänstanställda.
Vid behov bistå övriga administrationen.
Beskrivning av kvalifikationer:
Talar och skriver arabiska, ytterligare språk är meriterande.
Socionomexamen eller minst 5 terminer på socionomlinjen - Tidigare erfarenhet av äldreomsorg är meriterande
Behärskar svenska flytande i tal och skrift
Erfarenhet av ParaSol är mycket meriterande
Personliga egenskaper
Noggrann och effektiv
Prestigelös och lyhörd
Intresserad av kulturer och människor
Ödmjuk och lösningsinriktad
Kontaktpersoner på detta företaget
Jurist Nicole Cai
08-7114000
08-7114000
Kvalitetsäkrare Oumaima Houidi
08-7114000
Verksamhetsutvecklare Bebben Tegelaar
08-711 40 00
Adminstratör Yasmin Adan