OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha ett utvecklande jobb vid sidan av dina studier? Är du dessutom intresserad av försäljning och marknadsföring? I så fall är rollen hos Blickfång Städ rätt för dig! Vi arbetar med löpande urval, så sök redan idag.
OM TJÄNSTEN
Blickfång Städ erbjuder tjänster inom bland annat flyttstäd, kontorsstäd, byggstäd och hemstäd. Här prioriteras nöjda kunder och goda serviceresultat. Företaget har över fem års erfarenhet i branschen och har byggt upp en stabil kundbas, men fortfarande finns utvecklingsmöjligheter. Därför finns nu möjlighet för dig som söker ett arbete vid sidan av dina studier att bidra med stöttning i företagets försäljning, marknadsföring och administration. Du kommer att ha direkt kontakt med potentiella kunder samtidigt som du arbetar med proaktiv marknadsföring på exempelvis sociala medier.
På sikt finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person och fler administrativa uppgifter kan tillkomma i takt med att du växer in i rollen. Rollen startar med en omfattning på cirka 4 timmar/vecka, men för rätt person finns goda förutsättningar att ta sig an mer arbete framöver. Schemat är flexibelt och läggs i samråd med dig.
Här välkomnas du till ett prestigelöst företag med stor möjlighet att påverka. Blickfång Städ ingår i nära samarbete med systerbolaget Blick Redovisning så dina kollegor har varierande roller. Sedan start har företagen varit flerspråkiga med fokus på svenska och arabiska. Du välkomnas till en liten och familjär grupp där mångfald värderas högt. Under din upplärning finns alltid kollegor nära till hands för att stötta och bidra.
Du erbjuds
- Ett flexibelt och utvecklande deltidsjobb vid sidan av dina studier
- Stor möjlighet att påverka företagets utveckling framåt
- En fot in på Academic Work redan under din studietid
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Utveckla företagets marknadsföring och synlighet i sociala kanaler
* Ha kontakt med företagets befintliga och potentiella kunder för att bidra till merförsäljning av städtjänster
* Hantera övriga administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning med minst 1 år kvar av dina studier
- Är tillgänglig för arbete minst 4h/vecka
- Har god datorvana
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift då detta språk används i marknadsföringen, kundkontakten, samt internt bland kollegor
Det är meriterande om du
- Kan kommunicera på arabiska i tal eller skrift då en del av företagets kunder kommunicerar på detta språk
- Har tidigare erfarenhet av marknadsföring i digitala kanaler
- Har tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning eller merförsäljning
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Anpassningsbar
- Nätverkande
- Självgående
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna mer om Blickfång Städ på deras hemsida HÄR.
Läs gärna mer om Blick Redovisning på deras hemsida HÄR.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231