Arbeta deltid som kundservicemedarbetare för Dagens Nyheter och Expressen

Arbeta deltid som kundservicemedarbetare för Dagens Nyheter och Expressen

Arbetsbeskrivning

Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu behöver vi stärka upp vår organisation med fler kundservicemedarbetare på deltid till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.
Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.
Om tjänsten
Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen och Dagens Nyheter. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.
I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.
Vi söker dig som har
● Avslutad gymnasial utbildning
● Erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.
● God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
● God IT-kunskap och systemvana.
Det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.
Vem är du?
På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.
Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.
Vad vi erbjuder
Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.
Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.
Övrig information
Du rapporterar direkt till din teamchef.
Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.
Tjänsten är på deltid med ett snitt på 8 h/veckan förlagd varannan helg och veckodagar vid behov. Under semesterperioden (v.26-v.32) ser vi gärna att du kan arbeta heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande.
Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bonnier News Inhouse Sales AB Örebro
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 januari 2024
  • Ansök senast: 22 februari 2024

Postadress

Klostergatan 23
Örebro, 70361

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024