Arbeta extra inom Ikano Bank!

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Till hösten 2015 kommer vi att anställa medarbetare som vill arbeta extra med service och administration inom Ikano Bank. Vill du, finns även möjligheten att arbeta på andra uppdrag inom service och administration hos andra av våra kunder i Stockholm vilket passar bra om du som sökande eftersträvar att bygga på din erfarenhet och kompetens. Vi söker dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. Du bör kunna arbeta cirka 32 h i månaden.

Bakgrund

Du har tidigare arbetat med service och/eller administration och trivs att arbeta strukturerat i en volatil miljö. Du är noggrann och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och uppskattar att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Vi söker dig som

- Älskar att bemöta kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt

- Är lösningsorienterad och drivs av att ständigt utvecklas

- Har gymnasiekompetens

- Trivs att jobba med frihet under ansvar

- Studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och kan arbeta cirka 32 h i månaden

- Vill skaffa erfarenhet inom ekonomi- och bankverksamhet

 

Arbetsbeskrivning

Du arbetar i en spännande och utpräglad familjär företagskultur där arbetet bland annat innebär fakturaärenden, kreditkortsärenden och administration. Vidare är mailförfrågningar och inkommande samtal något du arbetar med.

Att sätta kunden i fokus är självklart men även där du som medarbetare kommer att känna att dina idéer och kunskap tas tillvara på. Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.

 

Utbildningen börjar i mitten på september. Välkommen med din ansökan, vi kommer hålla intervjuer löpande så ansök redan idag!

Sista ansökningsdag är 25/9 - 2015.

Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Martin Edin 08-551 118 72

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid -
  • Publicerat: 21 augusti 2015

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024