Arbeta extra med inkommande Win-backsamtal

Arbetsbeskrivning

Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en bra introduktionsperiod samt en kund och säljutbildning som ska ge dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med fina karriärmöjligheter. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Stockholm. I din roll som Anti-Churn/Win back agent kommer du att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du vinner tillbaka kunder som vill avsluta sina abonnemang. Viss orderregistrering samt kvalitativa utgående samtal kan förekomma i dina sysslor. Din bakgrund Vi letar efter dig som vill dryga ut kassan och som vet att försäljning är en viktig del av din framtida karriär. Vi ser helst att du har dokumenterad erfarenhet inom försäljning men det är inget krav. Viktiga personliga egenskaper: * Du är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egna inkomst. * Du vill jobba och utvecklas inom försäljning. * Du tycker om att arbeta i ett högt tempo. * Du drivs av och har vilja att skapa affärer. * Du gillar teknik. Du skall ha en stark drivkraft och vilja att göra affärer. Du är en självgående person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se topp resultat. Du är orädd och en person som hela tiden tänker framåt och som inte är rädd för att hugga i och försöker alltid se lösningar istället för problem. Du är prestigelös och ser teamarbete som en självklarhet. Start för utbildningen är 2009-09-01. Utbildningen hålls i 5 dagar heltid mellan kl: 8:30-17. Motivera varför du vill ha just detta jobb och varför vi ska välja just dig! Vi arbetar med många kända varumärken och ger våra anställda en fantastisk möjlighet att lära sig grundstenarna i både försäljning och kundvård. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010