Arbeta heltid inom Customer Service på vårt Säkerhetscenter

Arbeta heltid inom Customer Service på vårt Säkerhetscenter

Arbetsbeskrivning

”FOR THOSE WHO MAKE A DIFFERENCE” är en mening som är återkommande i vår verksamhet såväl nationellt som internationellt. STANLEY Securitýs Säkerhetscenter är Europas mest klassificerade säkerhetscenter vilket innebär att vi ständigt arbetar efter högt uppsatta krav och mål. Hos oss får du vara med och leverera de bästa och senaste lösningarna inom säkerhet till viktiga kunder så som myndigheter, kommuner och större företag.


Har du tidigare erfarenhet av service och vill ha en ny utmaning där du gör stor skillnad samtidigt som du får nytta av både dina system-skills och sociala egenskaper? Låter det som dig?

Vi på STANLEY Security söker nu dig som har rätt inställning och egenskaper för att ge den bästa servicen till våra kunder och lösa utmanande och komplexa situationer. Är du en person med bra prioriteringsförmåga och en förmåga att hålla huvudet kallt i stressiga situationer? Då kan Customer Service Specialist hos oss på STANLEY Security vara ditt nästa jobb!

Ansvar

Som Customer Service Specialist på vårt säkerhetscenter levererar du kvalitativ service till våra kunder, samtidigt som du ser till att säkerheten aldrig äventyras. Du kommer att agera First Line Support och ta emot inkommande samtal från externa och interna kunder både via telefon och mail. Rollen är bred och uppgifterna varierar från högt och lågt. Du kommer bla att hantera ändringar av uppgifter, felanmälningar, tekniska ärenden samt vidarebefodra mer komplicerade ärenden till andra.

Vi erbjuder


• Du blir en del av Sveriges mest avancerade larmcentraler, där du får vara med och göra skillnad och bidra i vårt arbete att göra världen till en tryggare plats.
• Utveckling och närvarande chefer - Vi lägger stor vikt vid att våra medarbetare utvecklas i sina roller. Du kommer därför att ha en dedikerad team leader som följer upp ditt arbete. Vi värnar även om interna karriärmöjligheter. För rätt person finns därför möjlighet att på sikt utvecklas med oss.
• En positiv kultur – Du bli en del av vårt moderna säkerhetscenter på Kungsholmen, som kännetecknas av passion och hängivenhet för säkerhet, kvalité och kundnytta. Men som även fokuserar mycket på att ha kul tillsammans på jobbet. Hos oss är engagemanget högt och fika och walk and talks viktiga inslag!

Vi söker dig som:


• Har tidigare erfarenhet av kundservice och älskar att ge förstklassig service
• Har en gymnasiekompetens i grunden
• Har goda datorkunskaper & har lätt för att lära dig nya system
• Har goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som i skrift 

Det är meriterande om du har:


• Erfarenhet av liknande roller med telefonkontakt som arbetsverktyg och spenderat långa stunder framför flertalet bildskärmar.
• Erfarenhet av att hantera stress, och trivs med att arbeta i en aktiv roll

Vi tror att du känner igen dig i nedan egenskaper:


• Du älskar att ta ansvar! Vilket du visat prov på i dina tidigare jobb!
• Självgående och Uthållig – Du är van vid att arbeta självgående, kan ta de beslut som krävs och kan arbeta på även med mindre roliga uppgifter, utan att tappa motivation
• Noggrann med en god förmåga att på ett effektivt sätt tolka och följa regler och instruktioner
• Flexibel och Stresstålig - Trivs med att arbeta i ett högt tempo och har förmågan att byta fokus
• Du upplevs som trygg och säker i din kommunikation och har en förmåga att sorterar ut och kommunicera viktig information till våra kunder

Omfattning: Heltid, tillsvidare.

Arbetstider: Rullande schema, dagtid vardagar. Du arbetar kontorstider mellan 07-17.30, exakta tider varierar från vecka till vecka. 

Ansökan

Vi tar emot och hanterar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan redan nu. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Bifoga en kort motivering till varför du söker just denna roll.

En förutsättning för att bli anställd hos oss krävs det ett svenskt medborgarskap samt ett godkännande av Länsstyrelsen, som slutkandidat genomgår du även bakgrundskontroll. Vi arbetar aktivt för en bra arbetsmiljö med jämställda förhållanden och vi ser gärna sökande med olika bakgrunder.

Tveka inte att höra av dig om du har några frågor. Frågor besvaras av rekryterande chef Zarah.Gerdin@sbdinc.com, samt Hassan.Chamsin@sbdinc.com.

Vi ser fram emot din ansökan!


 






  Godkänn
 
Ta tillbaka godkännande


publicera


 Visa utseende på webben 


 Exportera till PDF



Status
Annonsen godkändes 2021-10-07 14:51, Sara AnderssonJobbannonsen är godkänd och låst för editering








 Feedback






 

Dansk
Deutsch
English
Norsk
Suomi
Svenska



• © 2022 ReachMee
 
• ReachMee Trust

Kontaktpersoner på detta företaget

Joel Svensson, Affärschef
010-458 8575
Ronny Sundkvist, Facklig företrädare SEF
010-458 85 65
Daniel Wilke, Produktionschef
+46 10 458 84 54
Johan Olsson, Regionchef
010-458 84 70
Jerry Svensson, Unionen
010-458 70 10
Henrik Thorén, Produktionschef
+46 10 458 86 15
Robert Hedwall, Facklig kontaktperson SEF
+46 10 458 84 12
Kristian Ottosson, Servicechef
+46 10 458 84 87
Anders Aourell, Facklig representant SEF
+46 10 458 83 35
Anders Aourell, Facklig representant SEF
010-4588335

Sammanfattning

  • Arbetsplats: STANLEY Security Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2022
  • Ansök senast: 16 februari 2022

Besöksadress

Box 12545
None

Postadress

Box 12545
Stockholm, 10229

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

23 december 2024

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

23 december 2024

23 december 2024