Arbeta hemifrån med teknisk kundsupport

Arbeta hemifrån med teknisk kundsupport

Arbetsbeskrivning

Vi söker flera medarbetare till kundsupport till en av världens absolut största aktörer på marknaden för mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer bli anställd av Uniflex bemanning och hyras ut till kund på heltid.


Om tjänsten
Vi söker dig som trivs att arbeta med problemlösning och att hjälpa och vägleda människor. Som kundtjänstmedarbetare i denna roll kommer du att arbeta med frågor som rör mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer arbeta med telefonen som främsta arbetsverktyg och kommer denna ta emot inkommande samtal för att vägleda och hjälpa kunderna med deras problem kring produkterna. Kunskap inom iOS- och/eller MacOS-system samt jämförbar teknik är meriterande men inget krav.

Du kommer arbeta för ett företag som kännetecknas av ett stort driv, stora utvecklingsmöjligheter och god gemenskap. Din anställning kommer att inledas med en betald utbildning för att ge dig alla förutsättningar för att lyckas i ditt nya arbete och därefter kommer du kontinuerligt att ha stöd av en Teamleader som finns där för att coacha och stötta dig i din arbetsroll som kundtjänstmedarbetare. Som konsult hos oss blir du provanställd på 6 månader och därefter finns goda möjligheter att bli övertagen av kund.

På Uniflex vet vi om att våra anställda är vår viktigaste tillgång, därför erbjuder vi dig följande:
• En anställning som inleds med en gedigen utbildning inför din kommande arbetsroll
• En inspirerande och rolig arbetsplats
• Karriärs- och utvecklingsmöjligheter utöver det vanliga
• En anställning enligt kollektivavtal som självklart även innefattar tjänstepension, friskvårdsbidrag och marknadsmässig lön

Du kommer arbeta hemifrån på distans, därför är det extra viktigt att du har möjlighet till arbetsro och kunna stänga om dig under arbetstid. För att lyckas i din arbetsroll ser vi också att det är viktigt att du har ett eget driv, att du motiveras av att utvecklas samt att du är tekniskt intresserad och gillar att hjälpa människor samtidigt som du ger en service i världsklass.


Vi söker dig som:
• Har en god kommunikativ förmåga
• Är målinriktad och har ett naturligt driv av att nå högt uppsatta mål
• Har goda kunskaper i engelska
• Har fullständiga gymnasiebetyg
* Är tekniskt intresserad

Tjänsten är med start i början av augusti.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, välkommen in med din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 8 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juli 2022
  • Ansök senast: 30 juli 2022

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024