Arbeta hemifrån på heltid med kundservice över telefon

Arbeta hemifrån på heltid med kundservice över telefon

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi dig som är på jakt efter din nästa heltidstjänst, har ett intresse för teknik och brinner för att hjälpa andra!

I denna roll kommer du att arbeta helt hemifrån för ett internationellt företag där du jobbar med inkommande samtal från befintliga kunder. Du kommer hantera ärenden som kan uppstå i användandet av en smartphone, dator eller surfplatta.

Din huvudsakliga uppgift är att identifiera kundens problem och på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden till en lösning. Arbetet följs upp dagligen genom videosamtal tillsammans med ditt team, därför ser vi att du är självgående i ditt arbete men även är en lagspelare. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och du behöver vara flytande i svenska och engelska, då alla system är på engelska.

Anställningen inleds med en fullt betald utbildning som sker på distans.

Vi söker dig som:

- Är självständig, engagerad och ansvarsfull
- Trivs att arbeta över telefon och att leverera bästa möjliga kundservice
- Har en fungerande hemmiljö att arbeta ifrån - en miljö där du kan arbeta ostört med en ordentlig stol, ett bord samt ett snabbt och fungerande internet
- Har en fullständig gymnasieexamen
- Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande



Vi erbjuder:

- En provanställning på heltid, med möjlighet till förlängning efter ca 6 månader
- 100% distansarbete hemifrån
- Utrustning hemskickad för att kunna utföra arbetet
- En fullt betald utbildning i början av din anställning
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal




Arbetstider:

Vi erbjuder en provanställning på 80-100%, där du kommer att arbeta varierande tider efter ett individuellt schema. Arbetet är även förlagt på helger och du kommer att jobba varannan helg. Schemat är förlagt under kundtjänstens öppettider:

- 08.00-20.00 måndag-söndag

För den här tjänsten behöver du genomföra ett online test där du visar på din tekniska förmåga och detta kommer ske i början av processen. I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen.

Tjänsten startar i augusti, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi intervjuar löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juli 2022
  • Ansök senast: 14 januari 2023

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024