Arbeta i kundservice i Kristianstad

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att arbeta med service över telefon? Då har du möjlighet att utvecklas som kundservicemedarbetare hos oss. Tjänsten passar dig som är lösningsorienterad och trivs med kundkontakter.

Vad innebär arbetet som kundservicemedarbetare?
Du kommer du att besvara inkommande samtal och mail från kunder som har frågor eller behöver hjälp på något sätt. Telefon och dator kommer att vara dina främsta arbetsverktyg men du kommer också att ta emot kunder via en reception som man turas om att bemanna. Det är därför viktigt att du är kommunikativ och trivs med kundkontakter.

Du blir företagets ansikte utåt och fungerar som en länk mellan kunderna och företaget. Dina arbetsuppgifter kommer också att innefattas av viss administration i kundens datorsystem.

Tjänsten kommer att vara en tjänst på 100% som varar i minst 4 månader med start 4 maj. Arbetstiden är förlagd under kontorstid måndag-fredag.

Vad måste jag kunna innan jag börjar som kundservicemedarbetare?
Du har tidigare arbetat med telefon som arbetsverktyg och har erfarenhet av kundkontakter från kundtjänst eller liknande. Vi kommer också att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och letar efter dig med stor drivkraft och engagemang som brinner för service och är lösningsorienterad.

De krav vi ställer är följande:

•Du har minst 90 högskolepoäng.
•Du talar och skriver svenska flytande och kan ta ett samtal på engelska.
•Tidigare arbetserfarenhet via telefon.
•Du kan börja arbeta omgående.
•Du har god datorvana och kan snabbt navigera i olika program.



Hur söker jag jobbet?
Du ansöker genom att klicka på ansökningslänken och registrera ditt CV på www.manpower.se. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via e-post eller brev. Telefonintervju och urval sker löpande och påbörjas omgående, så sök så snart som möjligt för att inte gå miste om chansen. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad kan ni erbjuda mig?

• Möjlighet att utveckla dina erfarenheter inom kundservice.
• Chansen att bygga upp ett kontaktnät inom branschen.
• Anställning enligt unionens kollektivavtal.
• Goda referenser för framtiden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 8 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 2 april 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024