OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om uppdraget:
Vill du få chansen att kombinera din kreativa och administrativa sida ska du kolla hit! ARHO letar just nu efter en VD-assistent som kommer in på en nyckelroll inom företaget.
I rollen kommer du att ansvara över viss intern och extern kommunikation. Exempelvis utveckling och uppdatering av sociala medier (LinkedIn), uppdatering av nyheter på hemsida, uppdatering av interna dokument och vid behov uppdatering av tryckt materiel.
Du kommer även arbeta med mer administrativa arbetsuppgifter såsom resebokning och utläggshantering samt stötta Vd:n i det dagliga arbetet.
Vi söker dig som:
Som person är du serviceinriktad och flexibel, du gillar när det händer saker och räds inte att ta dig an varierande uppgifter på olika nivåer i företaget. Du kommer även arbeta kreativt och behöver därför vara drivande och tycka det är spännande med nya idéer och tankar.
För att lyckas i rollen ser vi också att du har mycket god datavana och goda kunskaper i Officepaketet. Om du även har med dig kunskaper inom ekonomi är det meriterande.
Om företaget:
ARHO är specialister på robotintegration, robotautomation och fixturutveckling. ARHO levererar specialmaskiner och automationslösningar till flera stora företag som satsar på kvalité, ergonomi och höjd produktion. Företagets kunskap hjälper företag i flera olika branscher exempelvis inom industriområdena fordon, livsmedel, förpackningar och plast. På ARHO finns möjlighet att ta del av den allra senaste kunskapen inom detta område, samtidigt som här finns genuin och bred erfarenhet, förvärvad genom flera decennier i branschen.
En stor del av verksamheten handlar om att producera och konstruera specialmaskiner och fixturer. Detta kräver nytänkande och uppfinningsrikedom och här blir du som montör en viktig del av vårt innovativa team.
Om anställningen:
Tjänsten är en del av Xameras Allt-i-Ett Karriär som syftar till att du ska hitta helt rätt i karriären samt få kompetensutveckling och trygghet i din anställning via oss!
Du är heltidsanställd hos Xamera den första perioden, där ambitionen är att du sedan går över i en anställning hos ARHO. Under tiden du är anställd hos oss gör vi allt för att du ska trivas, få en bra onboardning och att ditt nya jobb matchar dina förväntningar och mer därtill. Genom en coachande och närvarande konsultchef, månadsvisa kompetensutvecklingstillfällen för att boosta starten på karriären, samt ett nätverk med roliga after works och event ser vi till att starten på ditt nya karriär blir riktigt bra!
Xamera arbetar för att du ska trivas och utvecklas på ditt nya jobb, därför finns vi med i alla skeden för att guida och stötta dig med stort och smått, Allt-i-Ett Karriär helt enkelt!
Startdatum:
Så snart som möjligt enligt överenskommelse.