arbeta m världens mest attraktiva varumärke

Arbetsbeskrivning

Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Nu söker vi dig som har kunskaperna som behövs för att kunna ge förstklassig support. Vi utökar vår nordiska support för ett av världens mest attraktiva varumärke och söker just nu dig som talar svenska och engelska flytande. Vi söker nu agenter till ett av vårt uppdrag som tar en allt större andel av marknaden tack vare sin design och kvalitet. Vi söker därför dig som vill arbeta med förstklassig support och det senaste inom IT och iPod marknaden. Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över Internet. Supporten vänder sig till varumärkets kunder i norden. Vi söker dig som gärna har tidigare erfarenhet av kundservice/support. Du är en serviceminded person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se topp resultat. Du är en orädd och målmedveten person som alltid försöker se lösningar istället för problem. Vi ser även att du har ett stort intresse för ny teknik och är en van användare av datorer. Kunskaper i MAC Os och iTunes och liknande är meriterande. Vi söker dig som: - har mycket goda kunskaper i engelska då all dokumentation [ samt utbildning sker på engelska. - är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egna inkomst. - är pedagogisk och effektiv i ditt arbete. Vi erbjuder dig: - Arbete med en av världens mest prestigefyllda varumärken. - Arbete tillsammans med ett förstklassigt team, centralt i [[ Stockholms innerstad. - Bonussystem. Du kommer att få en gedigen utbildning under en månads tid men även kontinuerligt för att ge dig de bästa förutsättningarna att ge förstaklassig effektiv support på alla produkter. Start för uppdraget är 2010-01-04

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Teleperformance Nordic AB
  • 4 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 13 november 2009
  • Ansök senast: 13 december 2009

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024