Arbeta måndag-fredag på Tele2 kundservice hos Transcom i Eskilstuna

Arbeta måndag-fredag på Tele2 kundservice hos Transcom i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

OM TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem.
DIN ROLL
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du, för vår kund Tele2, att hantera inkommande samtal från företagskunder inom mobiltelefoni, bredband, telefoni och försäljning. Du strävar efter att ge våra kunder en förstklassig kundupplevelse, bland annat genom att säkerställa att kunden har rätt tjänst anpassat efter dennes behov. Som kundservicemedarbetare arbetar du därför kontinuerligt i samtalen med merservice/merförsäljning utifrån dina behovsanalyser. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare.
OM DIG
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör.
Utöver detta ska du ha följande kompetenser:
Personlig lämplighet
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Gymnasieexamen

För att du ska trivas ser vi att du är serviceminded, tålmodig och resultatorienterad. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans!
DETTA FÅR DU
På Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Din anställning startar med ett 8- veckors introduktionsprogram där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla högre befattningar hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans!
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, grymma kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
kollektivavtal
tjänstepension
friskvårdsbidrag
rikskortet
utvecklingsmöjligheter
betald utbildning
fast grundlön med möjlighet till provision.

ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (customer service representative) Transcom.
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider 08:00-18:00. Helger och röda dagar: stängt
Anställningsgrad: 80%,
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 6 april
REKRYTERINGSPROCESSEN
Du behöver inte skicka något CV till oss.
Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du istället att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med den vi söker, så bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten, och vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.


Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!


För mer information om tjänsten, vänligen kontakta:
jobb.sverige@transcom.com

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Stockholm Jennifer Kendrick
08-12080066
Business Manager Inger Sandin

HR Manager Louise Anderberg

Rekryterare Eva Hägglund

Rekryterare Marie Johansson

HR Assistent Marie Fjällrot
070-7768037
Office administrator Julia Holmberg

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
0707768014
Rekryterare Olivia Pettersson
0707768053

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Stockholm Stockholm
  • 12 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2021
  • Ansök senast: 22 april 2021

Besöksadress

Rålambsvägen 17, 10 tr
Stockholm

Postadress

Box 34006
Stockholm, 10026

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024