arbeta med ett attraktivt varumärke?

Arbetsbeskrivning

Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice.Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess.Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing.Se även www.teleperformance.com Nu söker vi dig som har kunskaperna som behövs för att kunna ge förstklassig support.Vi utökar vår nordiska support för ett av världens mest attraktiva varumärke och söker just nu dig som talar svenska samt engelska flytande.[ Vi söker nu agenter till ett av vårt uppdrag som tar en allt större andel av marknaden tack vare sin design och kvalitet.Vi söker därför dig som vill arbeta med förstklassig support och det senaste inom IT och iPod marknaden.Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över Internet.Supporten vänder sig till varumärkets kunder i norden. Vi söker dig som gärna har tidigare erfarenhet av kundservice/support.Du är en serviceminded person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se topp resultat.Du är en orädd och målmedveten person som alltid försöker se lösningar istället för problem.Vi ser även att du har ett stort intresse för ny teknik och är en van användare av datorer.Kunskaper i Mac Os, iTunes, iPod och liknande är meriterande.Vi söker dig som: - har mycket goda kunskaper i engelska då all dokumentation samt utbildning sker på engelska.- är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egna inkomst.- är pedagogisk och effektiv i ditt arbete.Vi erbjuder dig: - Arbete med en av världens mest prestigefyllda varumärken.- Arbete tillsammans med ett förstklassigt team, centralt i Stockholms innerstad.Du kommer att få en gedigen utbildning under en månads tid men även kontinuerligt för att ge dig de bästa förutsättningarna att ge förstaklassig effektiv support på alla produkter. Start för utbildningen är 2011-01-11 Ansök redan idag då urval och intervjuer genomförs löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024