Arbeta med kundtjänst i Västerås

Arbeta med kundtjänst i Västerås

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon, och vill arbeta med samhällsaktuella frågor? Läs mer om uppdraget nedan och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.



Om uppdraget

Vår kund, som är en av Sveriges största myndigheter, söker nu flera handläggare till sin verksamhet. I denna roll kommer du att arbeta med frågor rörande det av regeringen beslutade elstödet.

Uppdraget påbörjas 2023-03-01 med en utbildning, och pågår i sex månader med möjlighet till förlängning. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-16:30. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och arbetar ute hos vår kund i Västerås.

För att bli aktuell för detta uppdrag ska du genomföra en godkänd kreditupplysning via UC.

Dina arbetsuppgifter

Kundtjänstavdelningen hanterar inkomna samtal från företag samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning. I denna roll kommer du att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
- Erfarenhet av kundmöten - du är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice
- God datorvana
- Erfarenhet av att arbeta i telefon
- God kommunikativ förmåga
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska


Ytterligare är du kvalitetsmedveten och arbetar mål- och resultatinriktat. Du trivs med att ha kundmöten över telefon, och har en god förmåga attt bemöta olika människor.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2023
  • Ansök senast: 20 juli 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024