OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobba var du vill i världen med en global digital verksamhet!
Voicedesk specialiserar sig bland annat på att boka in besök åt företag som behöver vara ute på mycket möten.
Vi söker nu efter duktiga svenska besöksbokare som sitter på distans!
Vi använder telefonen som främsta arbetsverktyg och tar kontakt med potentiella kunder för att boka in dem på webbmöten som Voicedesk säljare sedan utför.
Du behöver endast en dator och ett headset som arbetsverktyg.
Voicedesk har kontor i Fuengirola/Spanien men du kan sitta vart som helst i världen och arbeta mot den svenska marknaden.
För att passa i rollen hos oss bör du ha arbetat med B2B tidigare och är en naturlig säljare som har lätt att prata med beslutsfattare.
Du gillar att arbeta självständigt men är också en teamplayer.
Tala svenska obehindrat.
Ta chansen att skicka in din ansökan redan idag - oavsett var i världen du bor!
Vi erbjuder:
Bra betalt
Trevliga kollegor
Utbildning & Coachning
Alla program du kan tänkas behöva för att kunna arbeta online
Bonus på uppsatta mål
Ansök idag om du är rätt person, vi vill gärna se ett CV och ett personligt brev, beskriv gärna kortfattat vem du är och varför du är intresserad av att arbeta med oss, vi är intresserade av att få höra vad du har att tillföra.