OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta som administratör back-office hos en av våra kunder?
Trivs du som bäst när du får kombinera administrativt arbete med social kontakt? Här erbjuder vi dig möjligheten att ta nästa steg i karriären, kanske har du arbetat i butik, reception och vill vidare till administration med service?
Vad kommer du att arbeta med?
I rollen som back-office personal kommer du få vara del av ett team där alla kollegor bidrar till att skapa god stämning och ett öppet arbetsklimat. Du kommer främst att ge service till kunder via mail, chatt men det förekommer även en del telefonsamtal. I den här rollen har du många roliga arbetsuppgifter, exempel på dom är orderläggning, registervård, bevaka och följa upp kravhandlingar, debitera frakt och pall, bevakning av logistik.
Vem är du?
För att vara framgångsrik i denna roll tror vi att du har en gymnasial utbildning och har arbetat i en servicefunktion. Du är prestigelös och tycker om att ha ordning och reda omkring dig. För att ge bästa support gäller det att vara intresserad av att lära sig och förstå verksamheten. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och självklarhet ger det lilla extra till kunderna.
* Du kan uttrycka dig obehindrat i tal och skrift i såväl svenska som engelska.
* Du behöver ha goda datakunskaper.
* Du kommer att bli anställd hos oss på Manpower och arbeta hos vår kund i Göteborg.
* Arbetstider 07:30-16:30 och du behöver kunna börja under oktober månad, detta är ett långt uppdrag med chans att gå över till kund framöver.
Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev via manpower.se.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Anette Högenius på anette.hogenius@manpower.se