Arbeta som administratör i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Vill du utvecklas inom administration? Då har du möjlighet att jobba som administratör hos våra kunder i Helsingborg. Arbetet passar dig som gillar att arbeta vid datorn och är social, driven och strukturerad.

Vad innebär arbetet som administratör?
Vi letar just nu efter administratörer för framtida uppdrag hos våra kunder runt om Helsingborg. Som administratör är datorn ditt främsta arbetsverktyg med arbetsuppgifter som exempelvis registrering och orderhantering. Arbetsuppgifterna kan också innefattas av vissa ekonomiska inslag som fakturering, kontering, kundreskontra och leverantörsreskontra. Du kommer också att ha löpandekommunikation både inom och utanför organisationen med kunder och kollegor.

Du kommer att bli en del av vår uthyrningsverksamhet där du anställd som konsult och kommer att arbeta som uthyrd på uppdrag hos någon av våra kunder. Vi kommer därför att hålla förutsättningslösa intervjuer för att sedan kunna matcha din kompetens med våra kunders behov.

Vad måste jag kunna innan jag börjar som administratör?
Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet av administration och vill fortsätta att utvecklas i rollen. Kanske har du arbetat inom service med vissa inslag av administration och vill nu utvecklas i rollen som administratör.

•Du är flytande i både svenska och engelska och har lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift.
•Som person är du driven, social och en lagspelare som trivs med att samarbeta med kollegor. Du är också noggrann och strukturerad i ditt arbete.
•Du kan börja arbeta omgående.
•Du har god datorvana och kan snabbt navigera i olika program.
•Du är flexibel när det kommer till pendling och kan tänka dig att arbeta runt om Helsingborg.


Hur söker jag jobbet?
Du ansöker genom att klicka på ansökningslänken och registrera ditt CV på www.manpower.se. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via e-post eller brev. Telefonintervju och urval sker löpande och påbörjas omgående, så sök så snart som möjligt för att inte gå miste om chansen. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30.

Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Du är varmt välkommen med din ansökan!

Vad kan ni erbjuda mig?
•Möjlighet att utveckla dina erfarenheter inom administration och ekonomi.
•Chansen att bygga upp ett kontaktnät hos våra kunder.
•Anställning enligt unionens kollektivavtal.
•Goda referenser för framtiden.

Gilla oss på Facebook!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 7 juni 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


29 november 2024

Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024