OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice.Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess.Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing.Se även www.teleperformance.com Nu[söker vi fler medarbetare som har erfarenhet av mobil och bredbandsteknik samt kundservice.I tjänsten som kundservicemedarbetare kommer du att[ta emot inkommande samtal.Du[ger där[bästa möjliga service, löser kundens tekniska[problem, hanterar fakturafrågor,[ger produktinformation och utför merförsäljning.Du kommer att genomgå en utbildning samt få praktiska övningar[under 10 dagar heltid, dagtid för att kunna ge bästa möjliga bemötande i telefon.[Vi söker dig som[har ett brinnande intresse för telefon och bredbandsteknik, som dessutom är[mycket serviceminded och pedagogisk.Du är positiv, framåt och har rätt attityd och[du bör ha tidigare erfarenhet från teknisk kundservice och/eller gärna från actionsälj.Du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift och du har[minst gymnasial utbildning samt har[mycket god[datorvana.Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Göteborg. Vi söker dig som: - har stort intresse för mobil och bredbandsteknik - är kommunikativ och lyhörd - är serviceminded och har god problemlösningsförmåga - som är målinriktad - har god säljförmåga - som är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer.[[ Skicka in din ansökan nu, urval och intervjuer sker löpande fram till[30 september.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman