OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Vi erbjuder dig möjligheten att vara ledig första veckan i varje månad för att de övriga veckorna jobba ca:100 %. I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger bästa möjliga service, löser kundens problem, hanterar fakturafrågor och utför merförsäljning. Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd. Du bör ha tidigare erfarenhet från kundservice. Du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Vi tror även att du har ett intresse för ny teknik, minst gymnasial utbildning samt har viss datorvana. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Stockholm. Vi söker dig som: - är kommunikativ och lyhörd - är serviceminded och har god problemlösningsförmåga - som är målinriktad - har god säljförmåga - har god språklig förmåga - som är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. [ Du kommer att genomgå en utbildning samt praktik under 10 dagar heltid mellan kl: 8:30-17:30. Startdatum: mitten av februari. Skicka in din ansökan nu, urval och intervjuer sker löpande. Du måsta vara tillgänglig för att arbeta runt Jul.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman