OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger bästa möjliga service, löser kundens problem, hanterar fakturafrågor och utför merförsäljning. Du kommer att genomgå en utbildning samt praktik under 10 dagar heltid, dagtid Vi söker dig som är mycket serviceminded med ett stort intresse för ny teknik. Du är framåt och har rätt attityd och[du bör ha tidigare erfarenhet från kundservice. Du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift och du har[minst gymnasial utbildning samt har[mycket god[datorvana. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Göteborg. Vi söker dig som: - är kommunikativ och lyhörd - är serviceminded och har god problemlösningsförmåga - som är målinriktad - har god säljförmåga - som är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer.[[ Startdatum: 23 april. Skicka in din ansökan nu, urval och intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman