Arbeta som kundtjänstagent hos världens största e-handelsbolag

Arbeta som kundtjänstagent hos världens största e-handelsbolag

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill arbeta med kundtjänst och support på ett stort internationellt bolag inom e-handel. I början av din anställning får du gå en fullt betald utbildning där du får lära dig om företaget, deras tjänster samt hur du bemöter kunder över telefonen.

I rollen som kundtjänstagent kommer du genom personlig kontakt hjälpa kunder till en enkel och bra lösning. Du kommer jobba i en varierande roll med telefon, chatt och mail. Inkommande ärenden handlar bland annat om paketspårning, kundkontofrågor och betalningslösningar från både svensk- och engelsktalande kunder. Vi tror att du har en fingertoppskänsla för service och gillar att ge det där lilla extra. Kontoret är beläget i Solna hos Teleperformance.

Vi söker dig som:

- Kan arbeta heltid
- Kan arbeta varierade arbetstider
- Är social och inte är rädd att prata med olika människor
- Gillar en föränderlig miljö
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Har en fullständigt gymnasieexamen


Vi erbjuder:

- En varierad roll med stora utvecklingsmöjligheter
- En rolig arbetsplats med härliga kollegor
- En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym
- Inledande och fullt betald utbildning
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal


Arbetstider:

Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierade tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:

- Måndag-söndag 06-24

Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2022
  • Ansök senast: 22 februari 2023

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024