OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vill du komma till en centralt belägen arbetsplats med tilltalande lokaler, i en arbetsgrupp med mångfald och framåtanda? Har du dessutom en bakgrund inom antingen kundservice, fastighet eller teknik och är redo för nästa steg? Då har vi ett uppdrag till dig. Just nu söker vi nämligen en teknisk kundkoordinator på deltid till Göteborg Energi.
På denna enhet inom kundservice kommer du att arbeta som teknisk kundkoordinator. Här är arbetsuppgifterna blandade och vi mottar alla slags ärenden inom teknisk support. I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
• ta emot och hantera felanmälan
• felavhjälpning
• tidsbokningar
• teknisk support inom våra olika produktområden
Rollen ansvarar för att generellt kunna svara på frågor om företagets produkter/tjänster i både telefon och interna ärendehanteringssystem. Detta innebär att du kommer att handha/lösa och ansvara för kundärenden i syfte att säkerställa och höja kundnöjdheten.
Vem är du?
För att lyckas i tjänsten krävs ingen teknisk bakgrund. Vi har kompetensen och kommer ge dig en lång introduktion. Vad du däremot behöver vara är nyfiken! Hos oss på teknisk support kommer du att få lära dig alla möjliga spännande saker inom såväl kundhantering som elnät. Då tjänsten är på deltid ser vi att du är flexibel då behov kan uppstå med kort varsel.
Vi söker dig som…
• Har en sysselsättning på över 50%
• fungerar väl tillsammans med andra
• Är bekväm med att ta initiativ, improvisera och prioritera
• Har ett naturligt kundfokus och vill slutföra dina ärenden med en nöjd kund som resultat
• har en treårig gymnasieutbildning eller motsvarande
Meriterande är om du…
• Tidigare har arbetat med kundhantering, tex teknisk support, kundservice eller annat serviceyrke med högt kundfokus
Utöver detta krävs det att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska samt en mycket god vana att arbeta vid datorn och i olika datasystem. Behärskar du dessutom ett tredje språk utöver svenska och engelska är det meriterande
Arbetstider kan variera, öppettider är 24h året om. Treskift är aktuellt för denna tjänst, och beredskap kan förekomma.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström