Arbetar du med kundtjänst och vill ta nästa steg?

Arbetar du med kundtjänst och vill ta nästa steg?

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår kund i Gårda rekryterar vi en inkassorådgivare.

I rollen som rådgivare kommer du att ansvara för att hantera och administrera utgående samtal. Du kommer att ha kontakt med gäldenärer som har fått en faktura som de inte har betalat. Dina arbetsuppgifter blir då att hitta rätt betalningslösning tillsammans med geldenären, det kan innebära att informera om avbetalningsplan och anstånd vid behov. Du administrerar sedan ärendena i affärssystem. Ditt arbete följs upp inom olika fokusområden kontinuerligt i syfte att ständigt utveckla dig i rollen.

Du erbjuds en gedigen introduktion för att skapa en förståelse för arbetssätt och system. Du ingår i ett team och arbetsplatsen präglas av att man värdesätter ett gott samarbete och teamkänsla.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet från kundtjänst och är van att hantera samtal med kunder, gärna med erfarnehet av säljsupport. Har du arbetat med utgående telefoni är det ett plus!
Du har avslutad gymnasieutbildning och eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik är meriterande.
Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska.

Som person är du driven, målinriktad och positiv, gärna tävlingsinriktad. Du är mån om att bidra till en god stämning i arbetsgruppen och har ett stort kundfokus. Du har med fördel arbetat med service och sälj innan, gärna på telefon.

Om företaget
Tjänsten startar efter överenskommelse i månad och arbetstiderna är mellan kl 09-18, mån-fre.
Du blir anställd hos kundföretagetoch de tillämpar provanställning på 6 månader.
Månadslön

Vi kallar till intervjuer löpande så sök redan idag!

Vi tar ej emot ansökningar via länken. Ditt CV mejlar du till info@bemanningskontoret.se

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2020
  • Ansök senast: 15 mars 2020

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024