Arbete inom administration i Växjö

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av administration? Då har du möjlighet att utvecklas som administratör hos våra kunder i Växjö. Tjänsten passar dig som gillar att arbeta vid datorn och är social, driven och strukturerad.

Vad innebär arbetet som administratör?
Vi letar just nu efter Administratörer för framtida uppdrag hos våra kunder runt om Växjö. Vi har administrationstjänster inom både offentlig och privat verksamhet med arbetsuppgifter som registreringar, diarieföring, arkivering och orderhantering. Arbetsuppgifterna kan också innefattas av vissa ekonomiska inslag som fakturering, kontering, kundreskontra och leverantörsreskontra.

Du kommer att bli en del av Manpowers uthyrningsverksamhet där du är anställd som konsult och kommer att arbeta som uthyrd på uppdrag hos någon av våra kunder.

Arbetsomfattningen kommer att vara heltid med kontorstider måndag till fredag.

Vad måste jag kunna innan jag börjar som administratör?
Som person är du driven, social och en lagspelare som trivs med att samarbeta med kollegor. Du är också noggrann och strukturerad i ditt arbete.

Krav för tjänsten:

•Vi letar efter dig med 3-5 års erfarenhet av administration och som vill fortsätta att utvecklas i rollen.
•Du är flytande i både svenska och engelska och har lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift.
•Du har avslutad gymnasieexamen med fullständiga betyg.
•Du kan börja arbeta omgående.
•Du har god datorvana och kan snabbt navigera i olika program.

Meriter för tjänsten:

•Om du har erfarenhet av att arbeta med ekonomi.
•Körkort och tillgång till bil.


Hur söker jag jobbet?
Du ansöker genom att klicka på ansökningslänken och registrera ditt CV på www.manpower.se. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via e-post eller brev. Telefonintervju och urval sker löpande och påbörjas omgående, så sök så snart som möjligt för att inte gå miste om chansen.
Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30.

Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad kan ni erbjuda mig?

•Möjlighet att utveckla dina erfarenheter inom administration och ekonomi.
•Chansen att bygga upp ett kontaktnät hos våra kunder.
•Anställning enligt unionens kollektivavtal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 2 juni 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024