OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avdelningen Stöd och service omfattar ca 225 anställda och består av fyra enheter: Administrativt metodstöd, Lokal och logistikstöd, Internservice och Resor och telefoni.Avdelningens verksamhet utgör till stor del ett specialiststöd som innebär att utveckla strategier för användning av metoder, uppföljningsarbete och kompetensutveckling inom verksamhetsområdet.Enheten lokal- och logistikstöd består av central stab, Sektion NO (Nord Ost) och Sektion SV (Syd Väst).Verksamheten har en budgeterad bemanning på 55 personer och styrs av en enhetschef tillika stabschef och två sektionschefer.Enheten är inriktad mot att 'tillhandahålla en funktionell arbetsplats'.Det är ett sätt att samordna, organisera, leverera och sköta de resurser inom enhetens ansvarsområde som krävs för att kärnverksamheten skall kunna bedrivas så effektivt och produktivt som möjligt. På 10 olika platser i landet finns ett kundteam innefattande tre kompetensområden: lokalförsörjare, kundsamordnare och IT-kundstödare.Varje kundteam ansvarar för ett antal AF-kontor.[ Arbetsuppgifter Du kommer, tillsammans med kundteamet och staben, ansvara för en lokals hela livscykel det vill säga: Etablering[- Förvaltning - Avveckling[ Detta medför att du kommer att ha många kontakter med verksamhetschefer, fastighetsägare/förvaltare, men även med säkerhetsföretag, el-distributörer, byggföretag etc. Som lokalförsörjare ansvarar du för alla lokaler inom kundteamets område.Det medför många resor inom ditt område.Varje förändring i fastighetsbeståndet är att betrakta som ett projekt med en början och ett slut, varför vi tillämpar ett projektorienterat arbetssätt.Du kommer att få stöd från den centrala organisation som hanterar gemensamma processer, strategier, administration, säkerhet/larm, avtal - tolkning/juridik, ritningar, projektering, analyser mm. [ Kvalifikationer I rollen som Lokalförsörjare[krävs att du har kunskap och erfarenhet av: - Hyreslagstiftning - Lokaler och dess utformning - Förhandlingsvana - Hyresavtalshantering Körkort är ett krav då det blir många resor inom området.Vi ser gärna att du har erfarenhet av att kunna jobba i projekt, både som lokal projektledare och/eller som projektmedlem. - Du har ett mål- och resultatinriktat arbetssätt. - Du har god samarbetsförmåga, både internt och externt. - Du har förmåga att arbeta självständigt. - Du har god analytisk förmåga inom områden som fastighetsmarknad och ekonomi. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för arbetet.[ Övrigt Anställningen är på heltid och tillsvidareanställning Du ansöker genom att följa länken nedan till vår hemsida, www.arbetsformedlingen.se/ledigajobb Fyll i formuläret, besvara frågorna och bifoga CV samt personligt brev.Ange även referensnummer. [
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Biller, Arbetsförmedlingschef
010-487 63 43
Laila Öhrling, Arbetsförmedlingschef
010-487 42 66
Christine Ekdahl Persson, Arbetsförmedlingschef
010-4871942
Åke Söderqvist, Enhetschef
010-486 96 29
Peter Andersson, Arbetsförmedlingschef
010-486 84 18
Lena Hertzberg, Arbetsförmedlingschef
010-486 42 43
Pär Netsman, Sektionschef
010-488 01 62
Jeanette Magnusson, sektionschef
010-4866927
Sofia Karlsson, Arbetsförmedlingschef
010-487 44 04
Ann-Marie Dabergott, Sektionschef
010-4860740