OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet. Till vårt kontor i centrala Åkersberga söker vi en arbetsledare till vår verksamhet inom personlig assistans. Som arbetsledare ansvar du för administrationen av ett antal assistansgrupper. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. rekrytering och introduktion av assistenter, ansvar för personalmöten, utvecklings- och lönesamtal, delegerat ansvar för assistenternas arbetsmiljö, externa kontakter med Försäkringskassan, kommunen och facket, redovisning av lönerapporter samt rapportering och administration av assistenttimmar. Vi ser helst att du har högskoleutbildning inom vården eller den sociala sektorn. Erfarenhet av arbetsledning är ett krav. Därtill är det viktigt att du har ett positivt förhållningssätt och förmåga att erbjuda våra uppdragsgivare god service samtidigt som du månar om assistenternas trivsel och arbetsmiljö. Olivias verksamhet grundar sig på en humanistisk värdegrund som kan sammanfattas med begreppen "kunskap och känsla". Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i en dynamisk miljö där egna initiativ och ideer uppskattas. Låter detta intressant är du välkommern att skicka in en fullständig ansökan. Erfarenhet krävs
Kontaktpersoner på detta företaget
Menekse Alagöz
08-4427388
Jennie Erwing
08-522 825 51
Eva Horneij
0707-78 13 34
Camilla Larsson
018-4728001
Elisabeth Hesselgren
073-9429294
Matilda Sandberg
013-261710
Sara Axelson Sahlén
031-389 77 32
Monica Hjertstedt
018-472 8004
Ewa Ekholm
018-4728002
Anna Carlzon
0470-782600