OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sysav tar emot, återvinner och behandlar avfall från hushåll och verksamheter i södra Skåne. ÅVC-avdelningen ansvarar för våra 16 återvinningscentraler där hushållen lämnar återvinningsbart material och grovavfall.
Arbetsuppgifter:
-Arbetsleda personalen på återvinningscentraler och planera dess bemanning
-Medverka till en god arbetsmiljö
-Ansvara för den dagliga driften
-Driva och leda mindre underhållsprojekt
-Delta i utvecklingen av verksamheten, både på återvinningscentralerna och inom Sysavs totala uppdrag
-Samordna och utveckla verksamheten utifrån ett kundperspektiv samt utifrån gällande lagar, krav och förordningar
Du ska ha lämplig gymnasieutbildning eller motsvarande kompetens. Du ska ha en dokumenterad god erfarenhet av arbetsledning och arbetsmiljöfrågor. Du ska ha lätt för att samarbeta och se förändringsarbete som en del i det dagliga arbetet. Engagemang i miljöfrågor ses som en merit. Handlingskraft och ett coachande förhållningssätt är personliga egenskaper vi efterfrågar. Det är en fördel om du har kunskaper inom verksamhetsområdet och/eller har arbetslivserfarenhet från servicesektorn. Körkort erfordras och i tjänsten ingår beredskap.