OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hjälpmedelscentralen
Välkommen att utveckla och utvecklas hos en av Sörmlands största arbetsgivare. Tillsammans skapar vi Sveriges friskaste län 2025.
Hjälpmedelscentralen är en länsövergripande verksamhet som erbjuder landstinget och länets kommuner en komplett hjälpmedelsservice. Verksamheten bedrivs huvudsakligen i Eskilstuna, med filialer i Nyköping och Katrineholm.
Vi söker en arbetsledare till Hjälpmedelcentralens Logistiksektion där vi rekonditionerar och reparerar hjälpmedel samt monterar enligt kundbehov. Befattningen syftar till att styra den dagliga driften med leveranser till våra kunder i Sörmland samt att utveckla logistikprocessen. Stort fokus kommer att ligga på kvalitetssäkring och leveransprecision. Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår verksamhet mot uppsatta mål och samtidigt delta i produktionen.
Som person är/har du
Drivande och resultatorienterad.
Goda ledaregenskaper.
Lyhörd, tydlig och kommunikativ.
Din kompetens
Erfarenhet av lager och logistikflöden.
Erfarenhet från arbetsledning och/eller utvecklingsarbete.
B-körkort.
Meriterande med truckkort.
God datavana, Officepaketet, främst i Excel.
Tillträdesdag: Snarast efter överenskommelse.
Anställningsform och sysselsättningsgrad
Tillsvidare, 100 %.
Information om tjänsten lämnas av
Logistikchef Jari Määttä, 076-72 34 601
Facklig information: Pia Kajander, Vision, 0155-24 71 93
Kent Nilsson, Kommunal, 070-33 81 486
Välkommen med din ansökan och löneanspråk senast 20 april 2015.
Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann-Sofie Bredell
0150-560 10
Karin Illerström
0150-56010
Björn Johansson
0150-560 10
Mikael Palo, kultur- och utbildningschef, 070-518 72 42
Ann-Sofie Bredell
0150-560 10
Karin Illerström
0150-560 10
Linda Molander
0150-560 10
Kenth Persson
0150-560 10
Mikael Kjellander
0150-560 10
Peter Sköld
0150-560 10