OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TIDEMA är ett växande entreprenör i Skellefteå med fokus på kvalité och hög kundnöjdhet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Löpande kontakt med projektledare, platschef och leverantörer.
Rapportering av framdriften på arbetsplatsen.
Samordna projektets olika delar genom uppstartsmöten, inskrivning av personal, arbetsberedning, genomgång av riskanalyser,
Hantera att personal har fallskydd utbildning, arbete på väg etc.
Upprätta tidplan inkl leveransplan och beställning av material.
Samordna, leda och följa upp dagliga arbetet och dokumentation.
Genomföra och/eller delta vid KMA-ronder.
Löpande administration.
Du som person:
ha koll på branschreglerna
vara självgående och kunna ta stort ansvar.
ha en positiv och professionell inställning
ha B-körkort
vara strukturerad och duktig på att organisera.
god samarbetsförmåga
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Övrigt
Provanställning kan bli aktuellt.