OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Serneke fortsätter sin resa och vi söker nu en driven och handlingskraftig Arbetsledare till ett av våra team i Stockholm. Du blir del av en välfungerande verksamhet som kännetecknas att ett högt engagemang och driv att utvecklas. Har du tidigare jobbat som arbetsledare i kommersiella projekt? Vill du dessutom tillhöra ett nytänkande företag som kännetecknas av korta beslutsvägar? Då kan du vara vår nästa arbetsledare!
Om rollen
Som Arbetsledare hos oss har du en nyckelroll i att driva och leda våra projekt framåt. Ditt dagliga arbete kommer bland annat innefatta planering, styrning och samordning av underentreprenörer ute i våra projekt. Du ansvarar för egna delar av projekten tillsammans med dina kollegor och underentreprenörer. Du är involverad både i det dagliga arbetet samt i den långsiktiga planeringen för gruppens fortsatta utveckling. Det är en fartfylld och utvecklande roll där du kommer få varva din tid mellan att arbeta administrativt och ute i våra projekt.
Din profil
Vi söker dig som trivs i en omväxlande och spännande roll och dessutom vill bli en del av en arbetsgrupp som kännetecknas av ett högt engagemang och driv. Vi tror att du är en person som har god förmåga att driva ditt arbete framåt på ett målinriktat och strukturerat sätt. Då du ansvarar för att den uppsatta tidplanen i projekten följs, ser vi därtill att du har lätt för att leda andra och inte räds att ta egna initiativ när det behövs.
Vi ser även att du har:
- Ett par års erfarenhet av rollen som arbetsledare där du arbetat i kommersiella projekt
- Hanterat produktionsadministration i ditt dagliga arbete
- En avslutad högskoleutbildning inom bygg eller relevant YH-utbildning.
- God datavana samt har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Serneke arbetar för att vara en inkluderande organisation och vi söker dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.
Vi erbjuder dig
På Serneke jobbar vi som utmanar konventionella metoder och som genomför det ena lyckade samhällsutvecklingsprojektet efter det andra. Vi drivs av utmaningar i alla dess former och vill vara delaktiga och bidra med nya infallsvinklar och lösningar. Vi erbjuder samma trygghet och kunskap som marknadsledarna, men med mer energi, engagemang och ett modernare synsätt. Serneke som arbetsgivare kännetecknas av korta beslutsvägar och vi ger dig som medarbetare stora möjligheter att påverka ditt arbete och de projekt du jobbar med. För rätt person finns hos oss alla förutsättningar till både personlig och yrkesmässig utveckling.
Information och ansökan
Har du frågor eller fundering angående tjänsten kan du kontakta rekryteringsspecialist Daniel Långberg på daniel.langberg@serneke.se eller Arbetschef Marlene Wiberg på marlene.wiberg@serneke.se
Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Om Serneke
Vår kärnverksamhet är organiserad i Serneke Sveriges fem regioner; Väst, Öst, Syd, Mitt och Norr. I varje region finns vårt erbjudande av tjänster inom entreprenad och projektutveckling med ett gemensamt resultatansvar. Koncernen har drygt 1 200 anställda.
Serneke är inte som andra byggbolag. Vi driver utvecklingen framåt genom att utmana normer, tänka annorlunda och hitta nya lösningar på gamla problem. För våra kunder, samhället och nästa generation. Vår vision är att ligga i framkant globalt inom utveckling av hållbara samhällsbyggen. Resan dit har redan börjat. Vill du åka med? Välkommen med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Celie Weinhöfer
+46 70 431 50 50
Linnéa Mattsson
0736876240
Jeanette Britan
Karina Andersson
0728556377