OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet. Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 500 mkr och sysselsätter 1400 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.
Träffa oss på Järvaveckan, Spånga IP 12 juni i tältplats F09-11
VI ERBJUDER DIG
En rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med engagerade kollegor – där du är vår viktigaste resurs! Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. Bra villkor enligt kollektivavtal, utbildning anpassad till dig och dina arbetsuppgifter, ett aktivt hälsoarbete med bland annat hälsoinspiratörer, friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Regelbundna medarbetar- och utvecklingssamtal och gemensamma aktiviteter som exempelvis personalfester och arbetsplatsträffar. Vår värdegrund beskriver vad vi står Kundnöjdhet, Medarbetarenöjdhet, Hållbarhet och Förnyelse.
BESKRIVNING AV TJÄNSTEN
Inspira växer och vi söker nu dig som vill arbeta som arbetsledare, en roll som är både intensiv och utmanande! Hos oss utgör du en viktig nyckelfunktion och vi söker därför dig som trivs som spindeln i nätet, har erfarenhet från en samverkande roll och trivs med både operativt och administrativt arbete. Rollen som arbetsledare innebär både kund- som personalansvar och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter!
Som arbetsledare hos oss driver du ditt egna område med kunder och personal vilket innebär att du är mycket ute på fältet och säkerställer kvalitet och arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är arbetsledning av din personal, upprätta fungerande städscheman, rekrytera och introducera ny personal, ansvara för löpande bemanning och upprätta löneunderlag. Du är även kontakt gentemot kund och ansvarar för uppstart vid nya kunduppdrag, beställning av material, kvalitetsuppföljning och kontroller. Du har eget budgetansvar för ditt område.
DIN PROFIL
För att trivas i rollen tror vi att du är noggrann, positiv, van att ta eget ansvar och en duktig ledare som entusiasmerar din personal. Vi söker dig som är med lätthet kan växla mellan strukturerat, självständigt arbete och samarbete i team. Du har förmågan att skapa goda relationer då du dagligen kommer att hantera många kontakter med såväl kunder, leverantörer som medarbetare.
Följande egenskaper och kunskaper är meriterande :
• Har goda ledaregenskaper och erfarenhet från att leda och utveckla personal
• Har erfarenhet och kunskap om städteknik och metoder
• Är servicemedveten och trivs med att hantera många kundkontakter
• Har vana från administrativt arbete och god förmåga att utrycka dig i tal och skrift
B-körkort är ett krav då resor förekommer i tjänsten. Du bör ha några års erfarenhet från FM, gärna inom lokalvård, vaktmästeri, reception.
Tycker du att uppdraget låter spännande och anser att du är rätt person för att utföra uppdraget så är du varmt välkommen med din ansökan. Urval kommer att ske löpande varav tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Bifoga CV, personligt brev och spela gärna in en kort videopresentation av dig själv.
Varmt välkommen med din ansökan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rigmor Öhman
HR-support Rigmor Öhman
Josefine Sundström
HR-chef Anna-Karin Berts
08-505 537 18
Driftområdeschef Gunilla Wellerfors
HR Anna-Karin Berts
Regionchef Nord Björn Jönsson
Personalchef Aira Tapper
Operativ Chef Per Karlsson
Personalchef Aira Tapper