OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet. Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 500 mkr och sysselsätter 1400 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.
VI ERBJUDER DIG
En rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med engagerade kollegor – där du är vår viktigaste resurs! Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. Bra villkor enligt kollektivavtal, utbildning anpassad till dig och dina arbetsuppgifter. Vår värdegrund beskriver vad vi står Kundnöjdhet, Medarbetarnöjdhet, Hållbarhet och Förnyelse.
BESKRIVNING AV TJÄNSTEN
Inspira växer och vi söker nu dig som vill arbeta som arbetsledare, en roll som är både intensiv och utmanande! Hos oss utgör du en viktig nyckelfunktion och vi söker därför dig som trivs som spindeln i nätet under stora event, har erfarenhet från en samverkande roll och trivs med både operativt och administrativt arbete. Rollen som arbetsledare innebär både kund- som personalansvar och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter!
Som arbetsledare på Friends Arena, en av Sveriges största arenor driver du ditt eget område med kunder och personal. Vilket innebär att du är mycket ute på fältet och säkerställer kvalitet och arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är arbetsledning av din personal, upprätta fungerande städscheman, rekrytera och introducera ny personal, ansvara för löpande bemanning och upprätta löneunderlag. Du är kontakten gentemot kund och ansvarar för, beställning av material, kvalitetsuppföljning och kontroller. Du har eget budgetansvar för ditt område.
DIN PROFIL
För att trivas i rollen tror vi att du är noggrann, positiv, van att ta eget ansvar och en duktig ledare som entusiasmerar din personal. Om du utöver detta är en flexibel problemlösare som trivs i en mångkulturell arbetsgrupp då är du rätt person för oss. Vi söker dig som är med lätthet kan växla mellan strukturerat, självständigt arbete och samarbete i team. Du har förmågan att skapa goda relationer då du dagligen kommer att hantera många kontakter med såväl kunder, leverantörer som medarbetare.
Krav:
Erfarenhet av större uppdrag/event inom städbranschen.
Mycket god svenska i tal och skrift.
Erfarenhet av kundkontakt
B-körkort är ett krav då resor förekommer i tjänsten. En fördel kan vara att vara bosatt på norra sidan av Stockholm eftersom de ofta är arbete under helg, natt och sen kväll.
Följande egenskaper och kunskaper är meriterande:
• Goda ledaregenskaper och erfarenhet från att leda och utveckla personal
• Erfarenhet och kunskap av arbetsplatstjänster så som reception, vaktmästeri och lokalvård
• Är servicemedveten och trivs med att hantera många kontakter
• Har vana från administrativt arbete och god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
• Erfarenhet från eventstädning
• Erfarenhet projektledning
• Engelska kunskaper i framför allt tal
Tycker du att uppdraget låter spännande och anser att du är rätt person för uppdraget så är du varmt välkommen med din ansökan. Urval kommer att ske löpande varav tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor är du välkommen att kontakta finn.zettersten@inspira.se
Bifoga CV, personligt brev och spela gärna in en kort videopresentation av dig själv.
Varmt välkommen med din ansökan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rigmor Öhman
HR-support Rigmor Öhman
Josefine Sundström
HR-chef Anna-Karin Berts
08-505 537 18
Driftområdeschef Gunilla Wellerfors
HR Anna-Karin Berts
Regionchef Nord Björn Jönsson
Personalchef Aira Tapper
Operativ Chef Per Karlsson
Personalchef Aira Tapper