OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en ny kollega som skall hjälpa oss ta ett steg framåt i vår utveckling. Du bör ha erfarenhet från byggbranschen, vara framåt, social och se möjligheter och lösningar där ev problem uppstår. Andra erfarenheter vi gärna ser att har sedan tidigare är:
Arbetsledning: Vi vill att du skall, främst från kontoret i Falun styra, uppdatera, förmedla information via anställda och kunder och hålla ledning och beställare uppdaterad. Samt ibland ute hos kunder vilka är lokaliserad runt om i Sverige. Om du saknar tidigare erfarenhet bör du ha ett intresse och viljan att lära dig. Du måste dock ha förmågan att fatta beslut, organisera, vara en bra lagspelare och klara att ha flera "bollar" i luften.
Administration: Vi arbetar i programmet trello, mailar, ringer och uppdaterar löpande arbetsgången. Detta kommer vara en stor del av arbetsuppgifterna.
Försäljning/Upphandling: Har du erfarenhet av att räkna på jobb eller sälja in nya projekt och hitta nya kunder är det en stor fördel.
Krav: flytande engelska och b-körkort. Pratar du mot förmodan Litauiska är det en stor fördel.
Tjänsten är deltid eller heltid
Vi ser fram emot er ansökan.(via mail)
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.