OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en arbetsledare som ständigt vill utvecklas i ett spännade företag
Dina arbetsuppgifter
Som arbetsledare kommer du att på plats samordna och leda arbetet i byggprojekt för alla inblandade aktörer, såväl egna som underleverantörer. Du är med på, och ibland även håller i, byggmöten. Du ansvarar för att följa upp så att både kvalitén och miljöaspekterna hålls och efterlevs. Som arbetsledare hos YLAB kommer du att upprätthålla anbudskalkyler, ansvara för inköp, leda och planera projekt samt agera kontaktperson genom hela arbetet. Du är delaktig i byggprojektet från början till slut.
YLAB har projekt i hela södra Sverige vilket innebär att resor i tjänsten är normalt och frekvent förekommande.
Om företaget
YLAB är ett stabilt familjeföretag med lång erfarenhet inom byggbranschen och som arbetar inom hela byggsektorn. Företaget har idag cirka 50 medarbetare och befinner sig i en expansiv fas och behöver nyrekrytera. YLAB är ett komplett byggföretag med verksamhetsområden inom service, bostäder, lantbruk och kommersiellt. Mer information om vår kund ges vid en personlig intervju.
Din profil
Skallkrav:
- Byggnadsingenjör med inriktning konstruktion, lägst YH-utbildning
- Arbetslivserfarenhet inom byggprojekt/arbetsledning
- Flytande svenska och engelska
- Körkort
- Goda datorkunskaper
Meriterande krav:
- Kunskaper i något CAD-verktyg
- Arbetslivserfarenhet från byggbranschen
Vi lägger stor vikt på din personlighet och för att lyckas i rollen som arbetsledare krävs det att du är bekväm med att leda, planera men är också prestigelös i ditt förhållningssätt till andra. Du uppskattar dina kollegor, trivs med att jobba i team samt känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Vi söker dig som ständigt strävar efter att utvecklas och vill lära dig allt om branschen. Som person är du social, framåt och har inga problem att träffa nya människor i många olika positioner. Du är öppen, ärlig och lojal mot dina kollegor och kunder.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående, eller enligt överenskommelse
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Du utgår från Jönköping men byggprojekten du leder på finns i hela södra Sverige, tjänsteresor med övernattning.
Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna