OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder.
Vår tillväxt är ett resultat av investeringar i kombination med engagerade och drivna kollegor. Framför allt, hade vi inte varit Nordens största börsnoterade fastighetsbolag om det inte vore för våra kunder så för oss är service A och O!
Vill du hjälpa oss att nå ännu högre höjder? Vi söker nu en arbetsledare till vår fastighetsskötsel i Stockholm Syd som omfattar Vårby, Norsborg, Tumba, Södertälje, Nykvarn, Ösmo, Midsommarkransen och Hammarbyhöjden, Västerhaninge samt Nynäshamn. Dessutom växer vi så det knakar i Tumba skog, Salem och Kungens Kurva!
Vad erbjuder vi dig?
Tjänsten som arbetsledare är huvudsakligen operativ och dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av daglig arbetsledning, bemanning, effektivisering av rutiner samt ansvar över den dagliga driften. Till din hjälp har du en grupp kompetenta fastighetsskötare och du rapporterar till affärsområdeschef.
Vidare kommer du ansvara för att löpande utveckla gruppen samt arbeta för en trivsam arbetsmiljö, varav medarbetarsamtal och rekrytering även är inkluderat.
Vad erbjuder du oss?
Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av en ledande roll med personalansvar, varav det är meriterande att ha erfarenhet av fastighets- och/eller byggbranschen i form av ett praktiskt arbete. Vidare behöver du ha datakunskaper i kombination med en väl utvecklad förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska.
För att lyckas i rollen tror vi att du är relationsbyggande och kommunikativ med en god samarbetsförmåga. I ditt ledarskap behöver du vara lyhörd, stöttande och inkluderande vid implementering av nya beslut och rutiner kring det dagliga arbetet. Det är av stor vikt att du arbetar aktivt med att få med gruppen och skapar en god sammanhållning.
Trots en ledande roll behöver du även vara förberedd på att kavla upp ärmarna när det behövs och fungera som en förlängd arm!
Låter det som en tjänst för dig?
Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du har ytterligare frågor som annonsen inte kan besvara är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterande affärsområdeschef Therese Axelsson på 08-735 37 86 alternativt therese.axelsson@balder.se. För frågor om processen kontakta HR-partner Camilla Persson på 026-54 55 79 alternativt camilla.persson@balder.se.
När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor.
Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter!