OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en arbetsledare året runt för Kläppens receptioner till vårt grymma team.
Kläppen är en av Sveriges största fjällanläggningar och den sydligaste i Sälen. Anläggningen är ett privatägt familjeföretag och kännetecknas av en stark sammanhållning med en hög servicegrad & stort engagemang bland medarbetare. Anläggningen drivs av passion och utvecklas ständigt. Våra gäster är aktiva familjer med barn och ungdomar i alla åldrar. Denna sommar står vi inför vår största sommarsatsning någonsin. I och med det tar vi steget mot att bli en reseanledning året runt för alla som gillar naturen och friluftslivet i de svenska fjällen.
Arbetsuppgifter
I rollen som arbetsledare ansvar du för den dagliga driften och är delaktig i det dagliga arbetet i receptionerna. Vi har tre receptioner på Kläppen: Reception Kurbits, Receptionen på Välkomstcentret samt under sommartid även en reception på Kläppens camping. Du kommer ansvara för en arbetsgrupp om ca 10 personer.
Tjänsten innefattar ansvar för; personal, rekrytering, schemaläggning, optimering, budgetering, internutbildningar, gästnöjdhet samt utveckling inom receptionsavdelningen. Tillsammans med andra arbetsledare på Kläppen jobbar du för att ta fram och säkerställa arbetssätt och rutiner för att nå gemensamma mål och ökad gästnöjdhet.
Du rapporterar till Kläppens Logichef och ingår i logiavdelningens ledargrupp.
På Logiavdelningen, som receptionerna är en del av, arbetar vi med bemanning av alla våra receptioner, logibokning, gästservice, grupp och konferens och försäljning av aktiviteter. Logiavdelningen kännetecknas av en stark gemenskap där fokus i arbetet ligger på hög gäst- och personalnöjdhet. Logiavdelningen inkluderar totalt 20 personer.
Kvalifikationer Du som söker är entusiastisk och drivande samt har ett brinnande intresse för personal, gästservice och bemötande. Stort engagemang och förmåga att entusiasmera medarbetare och gäster är viktiga personliga egenskaper. Tidigare ansvarsbefattningar inom liknande område, arbetsledarutbildningar, administrativt arbete samt erfarenhet av personalansvar är meriterande. Har du erfarenhet av att jobba i bokningssystemet R360 är även meriterande.
Tillträde: 1 september eller enligt överenskommelse. Provanställning tillämpas. Lön enligt avtal.
Arbetstid: Schemalagd arbetstid 40h/vecka. Helg- och kvällsjobb ingår i tjänsten så B-körkort samt tillgång till bil krävs.
Obs, Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Sista ansökningsdag: 8 augusti
Vi frågor om tjänsten kontakta: Linda Gånors, Logichef, på linda.ganors@klappen.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Berg
0280-96270
Linda Gånors
0280-96205
Janne Söderberg
070-4909600
Fredrik Stenmalm
Martin Skogstad
Lena Eriksson
0280-96236