OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en arbetsledare året runt till vårt grymma team!
Kläppen är en av Sveriges största fjällanläggningar och den första anläggning du kommer till i Sälen. Vi är ett privatägt familjeföretag och kännetecknas av en stark sammanhållning med en hög servicegrad & stort engagemang bland medarbetare. Anläggningen drivs av passion och utvecklas ständigt. Våra gäster är aktiva familjer med barn och ungdomar i alla åldrar. Kläppen har även sommarsäsong och jobbar på längre sikt mot att bli en året runt destination.
Om tjänsten
Tjänsten är en tillsvidare tjänst på 100 % på plats i Kläppen.
På avdelningen arbetar du i ett team vintertid med 30 kollegor, där du är den närmsta kontakten för medarbetarna i vår skiduthyrning, vilket innebär att en viktig del är att kunna motivera, engagera och ge feedback till dina kollegor. I din roll ser du till att gästens möte med oss alltid motsvarar våra mål gällande rutiner, arbetsflöden, effektivitet och service. I tjänsten ingår även ansvaret för uthyrningens utkörningsdel med leverans av utrustning till våra stugor samt vår skidverkstad. Under sommarsäsongen är det en mindre team där du tillsammans med fyra kollegor sköter dagliga driften av uthyrning av utrustning samt försäljning av biljetter till Kläppen Arena.
Arbetsuppgifter
Den största delen av arbetstiden är i driften tillsammans med övrig personal. Självklart är optimering av drift, gästservice, budgetuppföljning & måluppföljning en viktig del av det dagliga arbetet. Tjänsten innefattar rekrytering, kassaansvar, bemanning, schemaläggning, veckomöten med personalen samt att utveckla arbetssätt, flöden och skapa merförsäljningsmöjligheter.
Kvalifikationer
Vi tror att du som söker är en person med tidigare erfarenhet av ledaransvar och som tycker om att utveckla dina medarbetare. Du är serviceinriktad, samarbetsvillig, trovärdig, affärsinriktad och resultatorienterad med ett brinnande intresse för gästupplevelser och försäljning.
Tidigare erfarenhet av arbetsledning är meriterande. Har du även erfarenhet av vårt uthyrnings- & bokningssystem R360 är det ett plus.
Arbetstid: Schemalagd arbetstid 40h/vecka. Helgjobb ingår i tjänsten under säsong.
B-körkort samt tillgång till bil krävs.
Tillträde: Tjänsten är en året runt tjänst med start snarast eller enligt överenskommelse.
Lön enligt avtal.
Kontaktuppgifter
För mer detaljerade frågor om tjänsten kontakta Åsa Bäcke, Chef för butik och skiduthyrning på 0280-96 222 eller asa.backe@klappen.se
Ansökan
Ansökan görs via klappen.se/jobb
Sista ansökningsdag
14 februari 2023
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Berg
0280-96270
Linda Gånors
0280-96205
Janne Söderberg
070-4909600
Fredrik Stenmalm
Martin Skogstad
Lena Eriksson
0280-96236