OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer & söker nu en till arbetsledare till vårt härliga team. Antalet medarbetare varierar mellan 40-50 personer beroende på våra uppdrag.
Becksmo Kommunikation tillhandahåller högkvalitativa tjänster inom telemarketing, främst insamling till välgörenhetsorganisationer med 90-konto. Idag arbetar vi med ca 40 av Sveriges NGO:s med vilka vi har ett mycket nära samarbete med och du får en stor inblick i de olika organisationernas insamlingsarbete.
Vår mångfald är vår styrka. Vi är ett blandat gäng mellan 20 och 75 år med olika bakgrunder, kunskaper och erfarenheter.
Våra kontor ligger i Hägersten i Stockholm bara ett stenkast från Västertorps tunnelbana. Våra lokaler är tillgängliga för medarbetare som åker rullstol. Vår dialer är kompatibel med Jaws och punktdisplay.
Vi erbjuder en arbetsplats med stort utrymme för att utvecklas inom administration, ledarskap och personlig utveckling. Vi har kollektivavtal med Unionen.
Du kommer tillsammans med dina 3 arbetsledande kollegor att driva den dagliga verksamheten genom att följa upp medarbetarnas individuella resultat, kvalitets kontrollera samtal och coacha och utbilda medarbetare utifrån behov. En stor del av tjänsten utgörs också av att exportera statistik och filer ur vår dialer och sammanställa och skicka dessa till våra uppdragsgivare.
I tjänsten ingår även schemaläggning, rekrytering, och flera andra administrativa arbetsuppgifter.
Du är en engagerad person med tidigare erfarenhet av ledarskap som trivs med att vara i händelsernas centrum och att ta ett stort ansvar. Du brinner för mänskliga rättigheter och vill göra skillnad för andra!
Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och har förmågan att kommunicera och samarbeta tätt med ett litet team. Du har en naturlig förmåga att inspirera andra och få med dig människor till ett gemensamt mål.
Vi söker dig som är prestigelös, ärlig, vågar fatta beslut och är snabb på att anpassa dig efter nya uppdrag, rutiner och medarbetares behov.
Du är en medmänsklig, positiv och relationsbyggande person som vill vara med och växa tillsammans med oss.
Du har flera års dokumenterad arbetslivserfarenhet i en eller flera ledarroller med goda referenser.
Du har erfarenhet av att arbete i en dialer med fundraising eller försäljning.
Du har god datavana & god kunskap i Microsoft Office, särskilt då Excel.
Frågor om tjänsten mejlas till jobb@becksmo.se
Tillträde efter överenskommelse.
Provanställning 6 månader.
Varmt välkommen med din ansökan!