OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Branäsgruppens huvudkontor ligger i Karlstad och härifrån sitter allt från ekonomer och säljare till vår marknads- och HR-avdelning. Med andra ord, en bred och härlig blandning av människor som tillsammans strävar efter att leverera det bästa Skidsverige har att erbjuda. Huvudkontoret jobbar alltid nära medarbetarna ute på våra anläggningar, vilket är en av faktorerna som gör arbetet med skidanläggningar så spännande. Vi möter hela tiden nya och olika typer av människor - både våra gäster och kollegor.
Dina uppgifter
Som medarbetare på gästservice-avdelning har man ett varierande arbete. Avdelningens huvudsakliga uppgift är att hjälpa och vägleda våra gäster både via telefon, mejl, chatt och sociala medier. Det är hit de flesta vänder sig när de har frågor eller bekymmer och du är då den trygghet de söker. Vi hanterar all kontakt ut mot gäst, både innan, under och efter besöket. Utöver ovanstående hjälper Gästservice även till med frågor som rör andra avdelningar. Det är därför viktigt att du är flexibel och lösningsorienterad. Det finns möjlighet att jobba mer mot våra bokningssystem och var behjälplig med felsökningar, registervård och support mot medarbetare
Som arbetsledare på Gästservice ansvarar och jobbar du i den dagliga driften på avdelningen och ser till att gästens möte med oss alltid motsvarar våra mål gällande rutiner, arbetsflöden, effektivitet och service. Du är avdelningschefens högra hand och den närmaste kontakten för medarbetarna på avdelningen. Därför är en viktig del att kunna motivera dina kollegor och finnas där som stöd när de behöver.
Vi erbjuder…
En inspirerande arbetsplats med en härlig sammanhållning. Som anställd hos oss får du också gratis liftkort och hyrutrustning, rabatt på boende för familj och vänner, förmånliga priser i restauranger och butiker på våra anläggningar och mycket mer.
Vem är du?
Du har ett brinnande intresse för service och en förmåga att sätta dig in i och förstå våra gästers situation. Du är också stresstålig och trivs att arbeta i ett högt tempo och ser snabba förändringar som något positivt. Du är samtidigt strukturerad, organiserad och stöttar och hjälper medarbetarna på avdelningen.
Krav och meriterande
- Du ska behärska svenska och engelska i tal och skrift. Det är ett plus om du även kan danska.
- Erfarenhet av R360 är meriterande.
- Vi önskar att du har erfarenhet av arbetsledarrollen från tidigare jobb.
- Erfarenhet av att jobba i system och kunskap inom Officepaketet eller liknande krävs.
Ansök
Detta är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Start enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är 29 februari, men urval sker löpande. Har du frågor? Kontakta Caroline Janäng Bejmo, Chef Gästservice, på 054-132603 eller Anna Asker, Chef Gästservice, på 054-132674.