OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och forma framtidens utemiljö? Vi söker nu en arbetsledare till vår enhet som framför allt arbetar inom skötsel och underhåll av grönyteförvaltning i Gävle. Drivs du av att nå resultat tillsammans med ditt team samt att leverera goda resultat i rätt tid? Då kan denna tjänst hos oss på Svensk Markservice Svealand vara rätt utmaning för dig. Här har vi kunden i fokus och vårt mål är att våra befintliga samt nya kunder ska fortsatt trivas.
Vad innebär tjänsten?
I rollen som arbetsledare spenderar du en stor del av arbetsdagen med att planera, organisera och administrera projekt för både skötselavtal samt extraarbeten kring skötsel, underhåll och finplanering. Att samordna och arbetsleda personalen genom deras arbeten är även en stor del av din roll. Genom rondering och kontinuerlig dialog med kunden säkerställer du att arbetet håller en hög standard och utförs enligt kundens förväntningar. Din huvudsakliga arbetsuppgift blir att bistå produktionschefen, planera, leda och kvalitetssäkra det dagliga arbetet avseende skötsel och underhåll av utemiljön på området samt mindre anläggningsarbete.
Som arbetsledare kommer du ha kontakt med kunden, gå på kundmöten och till viss del arbeta ute i produktionen som en del av arbetslaget med att arbetsleda, strukturera och effektivisera plantering, beskärning, gräsklippning, ogräsrensning, renhållning och övriga skötselsysslor. Även administrativa uppgifter avseende exempelvis skötselavtal med planering, inköpshantering och fakturering samt offertberäkning av mindre jobb utanför avtalet ingår i din roll.
Vem letar vi efter?
För denna tjänst söker vi en engagerad, kreativ och driven person, med erfarenhet av en arbetsledande position. Du bör ha en trädgårdsmästarutbildning på minst 2 år eller landskapsingenjör- eller landskapsarkitektutbildning eller motsvarande, samt utöver det bör du ha minst 2 års erfarenhet av att arbeta praktiskt med trädgårdsskötsel.
Du har givetvis god datorvana vilket krävs för att kunna utföra den administrativa delen av arbetsuppgifterna, körkort B samt behärskar svenska i både tal och skrift. Fortsättningsvis ser vi att du är en naturlig och positiv organisatör med goda ledaregenskaper och förståelse för att driva affären. På ett strukturerat sätt arbetar du lösningsorienterat och effektivt för att lösa hastigt uppkomna problem. Vi värdesätter god samarbetsförmåga, ansvarstagande och kvalitetsmedvetenhet.
Du gillar att arbeta mot uppsatta mål samtidigt som du skapar ett gott arbetsklimat där du har kunden i fokus och är företagets ansikte utåt.
Att självständig lösa problem, ta initiativ och fatta beslut faller dig naturligt och du värdesätter tydlig kommunikation i alla led.
Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig en stimulerande utmaning tillsammans med ett mycket professionellt team i ett bransch ledande och framgångsrikt företag.
Tjänsten är en heltidsanställning på 40h/v som tjänsteman. Vi inleder anställningen med en provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning enligt kollektiv avtal.
Har du frågor om tjänsten?
Kontakta Therese Lundin, Produktionschef, 018-56 12 61