OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten innefattar en fast administrativ del samt en rörlig praktisk del. I den administrativa delen är kundvård en central del, att bibehålla och sköta kundernas önskemål och intressen är av högsta prioritet för långsiktiga relationer. I den dagliga hanteringen kommer planering och schemaläggning samt fakturering via vårt affärssystem timewave. Uppläggning av diverse fakturor för betalning i både städverksamheten men även byggverksamheten.
Städhjälpen är en bifirma till en byggverksamhet.
I tjänsten ingår förberedelse för bokföringsunderlag som länkas till en redovisningsbyrå. Uppladdning av rot-och rut- filer till skatteverket. Med mera diverse nödvändiga uppgifter för daglig rullians i verksamheten.
Det behövs god datorvana samt viss inblick och skötsel av sociala medier.
Den rörliga praktiska delen består av att fördela städuppdrag på sig själv efter behov och möjligheter. Ni behöver ha flera års erfarenhet av städning inom hemstädning, flyttstädningar, fönsterputsning, byggstädning, trappstädningar och städning på kontor och lokaler och ibland industrier. Här är syftet att utbilda personal på plats hos kunderna när vi startar upp nya städscheman.
Kontoret finns i ramlösa där även tillgång till dator, telefon och arbetsbil är. Tjänsten kräver att ni är boende i eller i närheten till Helsingborg.