OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Solvik Fastigheter Service AB erbjuder total entreprenad inriktad mot företag och privatpersoner. Kvalitet, ansvar och goda relationer till kunder såväl som till personal är viktiga komponenter i detta väletablerade företag. Verksamheten har en bra utveckling, vilket gör att vi behöver nyanställa.
Vi söker nu en välorganiserad och positiv arbetsledare som har förmåga att leda personal till en trivsam arbetsmiljö. Arbetet ställer höga krav på ledarkompetens.
Om dig
Du har utbildning med bygginriktning och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet av arbetsledning samt god praktisk förståelse för byggbranschen och goda kunskaper inom byggregler. Du är tekniskt driven och har förmåga att tolka byggritningar. Det är meriterande, men inget krav om du har kunskaper motsvarande kontrollansvarig enligt PBL och arbetsmiljö BAS-P och U.
I rollen som arbetsledare kommer du att leda ett team på ca 15 personer.
I ditt ansvar ingår bl.a. aktiva kontakter och avstämningar med både befintliga och nya kunder, egenkontroller, samt övriga förekommande administrativa uppgifter. Du ansvarar för att planera, leda och fördela det dagliga arbetet för arbetslaget. Du ska vara ute på byggplatsen och se till att arbetet går smidigt och att tjänster utförda av våra anställda uppfyller kundens krav samt värna om god arbetsmiljö.
Som person är du serviceinriktad, positiv, kommunikativ, tydlig och noggrann. För att lyckas i rollen krävs att du är initiativrik, självgående och har blick för helhet och sammanhang. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska.
Datorvana är en självklarhet.