OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gladsheim Fastigheter grundades år 2018 och är ett fastighetsbolag som huvudsakligen förvaltar och förädlar hyresbostäder i mellanstora svenska orter. Vi har ett fokus på en hållbar och långsiktig utveckling genom långsiktigt ägande. Idag har bolaget fastigheter i Arboga, Eskilstuna, Karlskoga, Skövde, Skara, Tibro och Töreboda. Vår ambition är att fortsätta förvärva nya fastigheter och löpande förbättra beståndet genom renoveringar. Vi vill, genom våra renoveringar, skapa attraktiva bostäder och erbjuda våra hyresgäster ett trivsamt och tryggt boende. Att samtidigt uppgradera fastigheterna ur ett ekologiskt perspektiv är för oss en självklarhet.
Då vårt fastighetsbestånd växer behöver vi förstärka vår verksamhet med en arbetsledare som erbjuds möjligheten att få vara med och växa på ett av Sveriges mest spännande fastighetsbolag.
Arbetsuppgifter
Som arbetsledare på Gladsheim ansvarar du för lägenhetsrenoveringar och servicearbeten inom fastighetsbeståndet i Skara, Skövde, Tibro och Töreboda. Du är en nyckelperson i vår verksamhet och ansvarar för hela byggprocessen inklusive tidplan och budget. Du har ett samordnande ansvar för kontakten med underentreprenörerna samt våra egna snickare och målare och ansvarar också för upphandlingar och inköp.
Profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av bygg och renoveringar inom fastighetsbranschen, gärna från en samordnande eller arbetsledande roll. Tjänsten utgår ifrån Skövde men då man förväntas resa till fastigheterna runtom i Skaraborg är B-körkort ett krav. Du har goda kunskaper i Office-paketet och då framförallt vana av att använda Word och Excel.
För att du ska trivas och lyckas i rollen tror vi att du är en person som är trygg i din profession och van vid att arbeta självständigt. Du trivs med att fatta snabba beslut och ta ansvar för och arbeta i flera projekt samtidigt.
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med OnePartnerGroup. Vid frågor eller mer information vänligen kontakta ansvarig rekryterare Monika Psag-Milicic på 0720-030129 eller monika.p.m@onepartnergroup.se. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, därför är du varmt välkommen med din ansökan redan idag! Då vi inte tar emot ansökan via mail hänvisar vi dig till att söka via annonsen.
Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn.
Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet. Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksam på 50 orter, med över 2500 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner.
Vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.