OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Andas du service och trivs i en varierande roll som dagligen präglas av sociala interaktioner? Trivs du med att få vara "spindeln i nätet" och ser lösningar på problem? Är du en arbetsledare som även har vana av att arbete i receptionen? Söker du dessutom ett långsiktigt heltidsarbete och vill arbeta i Stockholms innerstad? Då vill vi komma i kontakt med dig.
Om uppdraget
Vår samhällsviktiga kund värnar om att samtliga barn i Stockholm ska få en bra och gedigen utbildning, oavsett förutsättningar. De fokuserar även på att såväl elever som föräldrar ska ha ett stort inflytande i undervisningen och ha möjlighet att välja mellan ett brett utbud av inriktningar.
Dina arbetsuppgifter
Rollen syftar till att bistå verksamheten med förstklassig kontorsservice med en representativ framtoning. Du behöver ha en god kundförståelse och ha en utvecklad känsla för service och kvalité. Som arbetsledare är det viktigt att vara flexibel och lösningsorienterad, detta då de är oftast i receptionen besökare vänder sig till när de stöter på problem. Du ska ha lätt för att kommunicera i både tal och skrift och vara prestigelös då varje dag ser olika ut.
För att anta rollen som arbetsledare är det viktigt att du har erfarenhet av att fördela arbete, lägga schema och planera för semestrar. Det kommer vara ditt ansvar att säkerställa personalförsörjningen och därmed ta in vikarierar vid behov. Teamkänslan håller du uppe och du samarbetar även väl med övriga kollegor på arbetsplatsen.
Du behöver ha minst tre års erfarenhet som receptionist och minst två år som arbetsledare för denna tjänsten. Har du även kunskaper om inpasseringssystem är det meriterande.
Du utför till stor del av dina arbetsuppgifter självständigt, samtidigt som rollen innebär många samarbeten. Tjänsten innebär dagliga kontakter med verksamheten varpå vi ställer höga krav på din sociala förmåga och serviceinriktade inställning. Vidare är du positiv, lösningsorienterad och strukturerad.
Dina kvalifikationer
- Minst avslutad gymnasieutbildning
- Ha erfarenhet att leda och fördela arbete, lägga schema och semesterplanerna
- Ha minst 3 års erfarenhet som receptionist
- Ha minst 2 års erfarenhet som arbetsledare
- Kunna flytande svenska i tal och skrift, engelska tal
- Ha god datorvana och viss teknisk kompetens
- Ha kunskap och erfarenhet av inpasseringssystem
Vad vi erbjuder dig
Som konsult via oss på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef. Du erhåller en provanställning på en välkänd och attraktiv arbetsplats i en varierande roll där du dagligen utvecklas.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Camilla Lundquist.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson