OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet. Nu söker vi dig Dig som vill arbeta som[arbetsledare tillsammmans med oss, våra uppdragsgivare och deras personliga assistenter i Åkersberga. Som arbetsledare arbetar du nära ett antal uppdragsgivare och ansvarar för[administrationen och den ekonomiska redovisningen av deras assistanser. Du hjälper dem att rekrytera och introducera nya assistenter, håller utvecklingssamtal, leder personalmöten och ansvarar för assistenternas arbetsmiljö. Arbetsuppgifterna omfattar även externa kontakter med Försäkringskassa, kommunen och facket. I vårt arbete som arbetsledare är vår målsättning att erbjuda uppdragsgivaren god service och samtidigt bedriva en god personalpolitik. Arbetet kräver en hög social kompetens eftersom uppgifterna präglas av ständig interaktion mellan uppdragsgivare, assistenter och kollegor. Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning inom hälso-sjukvård eller social omsorg. Erfarenhet från arbetsledning är meriterande. Som stöd i de dagliga rutinerna och som bollplank har du ett team på kontoret bestående av dina arbetsledarkollegor och verksamhetsledare. För övergripande frågor finns en stabsfunktion på huvudkontoret.
Kontaktpersoner på detta företaget
Menekse Alagöz
08-4427388
Jennie Erwing
08-522 825 51
Eva Horneij
0707-78 13 34
Camilla Larsson
018-4728001
Elisabeth Hesselgren
073-9429294
Matilda Sandberg
013-261710
Sara Axelson Sahlén
031-389 77 32
Monica Hjertstedt
018-472 8004
Ewa Ekholm
018-4728002
Anna Carlzon
0470-782600