OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
På avdelningen arbetar du i ett stort team där du är den närmsta kontakten för medarbetarna, vilket innebär att en viktig del är att kunna motivera, engagera och ge feedback till dina kollegor. I din roll ser du till att gästens möte med oss alltid motsvarar våra mål gällande rutiner, arbetsflöden, effektivitet och service. I tjänsten ingår även ansvarar för uthyrningens utkörningsdel med leverans av utrustning till våra stugor samt vår skidverkstad.
Arbetsuppgifter
Den största delen av arbetstiden är i driften tillsammans med övrig personal. Självklart är optimering av drift, gästservice, budgetuppföljning & måluppföljning en viktig del av det dagliga arbetet. Tjänsten innefattar kassaansvar, bemanning, schemaläggning, veckomöten med personalen samt att utveckla arbetssätt, flöden och skapa merförsäljningsmöjligheter.
Arbetet kräver en hög närvaro i den dagliga driften, oavsett tid eller veckodag.
Kvalifikationer
Vi tror att du som söker är en person med tidigare erfarenhet av ledaransvar och som tycker om att utveckla dina medarbetare. Du är serviceinriktad, samarbetsvillig, trovärdig, affärsinriktad och resultatorienterad med ett brinnande intresse för gästupplevelser och försäljning.
Tidigare erfarenhet av arbetsledning är meriterande. Har du även erfarenhet av vårt uthyrnings- & bokningssystem R360 är det ett plus.
Tjänsten är en säsongsanställning från oktober till april. Lön enligt avtal.
Kontaktuppgifter
Frågor om tjänsten besvaras av Martin Skogstad, 0280-96 222 eller martin.skogstad@klappen.se
Sista ansökningsdag
13 september men urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Berg
0280-96270
Linda Gånors
0280-96205
Janne Söderberg
070-4909600
Fredrik Stenmalm
Martin Skogstad
Lena Eriksson
0280-96236