OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bolagets grundades år 2000 men vi har varit verksamma i branschen i över 20 år. Vår gedigna erfarenhet gör att du som kund kan lita på att vi utför vårt arbete på bästa sätt. Våra kunder skall se oss som en resurs och utnyttja all den expertis och erfarenhet vi besitter inom fastighetstjänster och lokalvård. Förstår vi våra kunders flöden och behov mer i detalj så ökar våra möjligheter att kunna leverera en tydlig, transparent och kostnadseffektiv tjänst som ligger i framkant med innovativa lösningar. Förutom ett partnerskap där vi eftersträvar ”win-win” så jobbar vi hårt för att uppfylla de miljökrav som ställs idag och verka för jämlikhet.
GE Bäst Services AB är Auktoriserad Servicesentreprenör
ww.geservices.se
Vi tror att du har:
• Några års erfarenhet från arbetsledning i serviceföretag samt kunskap om lokalvård.
• Ett positivt och utåtriktat förhållningssätt och lätt för att möta olika människor.
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
• God förmåga att utföra administrativa arbetsuppgifter.
• Vana från försäljning av extraarbeten och beställning av material Körkort är ett krav då stora delar av dagen tillbringas ute hos våra kunder och resor förekommer i tjänsten.
Välkommen med din ansökan! Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete med varierande arbetsuppgifter. Stundtals är tempot högt men du som trivs med frihet under ansvar kommer att passa bra in hos oss. Tycker du att uppdraget låter spännande och du tror att du är den vi söker är du varmt välkommen att skicka in din ansökan. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till Malin Hansson som är ansvarig för rekryteringen, hon nås på 0700 73 06 58. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Som arbetsledare hos oss på GE Bäst Services AB ansvarar du för ett eget område med kunder och ca 25 medarbetare. Du är mycket ute på fältet hos dina kunder och din personal och säkerställer kvalitet och arbetssätt. Det innebär även administrativt arbete exempelvis med exempelvis rekrytering, löneunderlag, kvalitetskontroller, beställningar av material och extraarbeten. Du har eget budgetansvar för ditt område. Det är ett intensivt och spännande arbete i ett expansivt företag där du är spindeln i nätet inom ditt eget kundområde. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter! I ditt dagliga arbete ingår att starta upp nya kunduppdrag och upprätta bra städscheman, rekrytera och introducera ny personal, löpande bemanning och arbetsledning av personal, kvalitetsuppföljning och kundkontakter. Kvalifikationer: Vi söker dig som är en duktig ledare och som med lätthet kan växla mellan att arbeta strukturerat självständigt och samarbeta i teamet. Du bör ha några års branscherfarenhet. Hos oss krävs det att du är trygg i din roll eftersom att du dagligen hanterar många kontakter med såväl kunder, leverantörer som medarbetare. Tjänsten innebär att du ansvarar för våra kunder i Kungälv och Göteborg.