OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Rimab utvecklar och effektiviserar servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, offentliga verksamhet och i hemmet.
På Rimab erbjuder vi alla tjänster som behövs för att skapa en väl fungerande verksamhet: lokalvård, kontorsservice och fastighetsservice.
Vill du vara med och utveckla en tjänsteleverans som Sitechef till en ny och stor kund i Skaraborgsregionen?
Ditt team väntar
Du kommer att ingå i ett team med erfarna kollegor där uppdraget till stor del handlar om att planera, samordna, leda och fördela arbetsuppgifter för en optimal tjänsteleverans.
Du är långt ifrån ensam. Till din hjälp har du kunniga kollegor och två gruppledare under dig. Du kommer att ha personalansvar för 30–35 medarbetare.
Känner du igen dig själv?
För att trivas i rollen bör du vara noggrann, positiv, kvalitetsmedveten och inneha en stor portion servicekänsla.
Vi söker dig som båda kan leda och samtidigt entusiasmera din personal till att varje dag prestera på hög nivå. Du har förmågan att växla mellan att strukturerat arbete, men ändå ha känslan för hög flexibilitet. Du är känd för att utveckla goda relationer med medarbetare, leverantörer och kunder – kontakter du har varje dag.
Din bakgrund, dina egenskaper
Stämmer vår bild av dig?
- Flera års erfarenhet av liknande arbete.
- En god planeringsförmåga.
- Lämplig utbildning för ändamålet.
- En riktigt hög servicekänsla med flexibilitet i fokus.
- En god koordinationsförmåga.
- B-körkort (ett krav).
- SRY-/PRYL-certifikat och goda ledaregenskaper.
- God administrativ förmåga.
Din personlighet avgör
Det är din personlighet som är avgörande. Är du i en fas där du känner att du vill utvecklas och redo för en spännande tjänst som inte ser likadan ut varje dag? Bra.
Du gillar att vara det uttjatade begreppet "spindeln i nätet." Samarbetet med din stora, nya kund och dina driftledare är A och O. Så här långt har du säkert förstått att du är viktig för oss, men det är ändå tillsammans som vi skapar ett kul och attraktivt jobb.
Något av det vi erbjuder utöver ett ovanligt attraktivt jobb
- Goda utvecklingsmöjligheter – vår organisation växer stadigt.
- Ett kul och omväxlande jobb som passar dig som gillar när det händer saker.
- Utmärkta villkor, kollektivavtal och relevant utbildning.
- Bil, telefon och alla andra hjälpmedel som behövs.
- Stöd i form av kollegor med lång erfarenhet och djup kunskap.
Placeringsort är förslagsvis Skövde. Men tjänsten levereras till hela Skaraborg.
Kontakt och ansökan
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Prima Rekrytering AB. Har du frågor, så tveka inte att kontakta Seniorkonsult Per Grytter tel. 0760-253596. Din ansökan skickar du in via Prima Rekryterings hemsida, www.primarekrytering.se snarast.
Vi kommer att arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.