OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget Assist Workshop har funnits i över 30 år och arbetar med installationer och reparationer av hemelektronik. Vi är totalt 43 anställda uppdelat på 4 orter (Linköping,Stockholm,Örebro och Jönköping) med 10st lastbilar för installationer och 9st servicebilar varav i Stockholm 5 lastbilar som levererar och installerar hemelektronik (diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare, spis) hos företag och privatpersoner. Vi har även i Stockholm 2st servicebilar med tekniker som arbetar med installation och reparation av elektronik åt både företag och privatpersoner.
Vi söker nu en erfaren arbetsledare som kan sköta om Stockholmskontoret. Vi vill att du har en bakgrund inom transport/lager/logistik sedan innan och även arbetat som arbetsledare med personalansvar.
Dina arbetsuppgifter blir att boka leverans/installation/reparation med kunder. Beställa hem reservdelar. Administration och efteranmälningar. Sammanställa tidrapporter och skapa löneunderlag med mera. Du är spindeln i nätet som får saker att hända. Du har hög servicekänsla och är stresstålig. Och du är en problemlösare.
Arbetstiden är 08:00-16:30 och arbetsplatsen är Länna Industriområde (vi kommer att byta lokal 2021/01 - ännu ej bestämt vart).
Vi erbjuder fast månadslön, friskvårdsbidrag och ett roligt arbete med mycket ansvar och kontakt med kunder och leverantörer. Känner du att den här annonsen passade in på dig är du välkommen att maila ditt CV + personligt brev till oss.